رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: پنج هزار میلیارد ریال برای ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی محرومان و خانواده‌های کم درآمد خراسان رضوی اختصاص یافت.

پنج هزار میلیارد ریال برای ساخت مسکن محرومان خراسان رضوی اختصاص یافت

به گزارش قدس آنلاین، محمد باقر نوبخت ظهر امروز  در مراسم آغاز عملیات اجرایی این طرح افزود: هشت هزار واحد از این تعداد در روستاها و ۲ هزار واحد دیگر در حاشیه شهر مشهد ساخته خواهد شد.

وی ادامه داد: اسفند ماه سال گذشته نیز عملیات اجرایی ۱۰ هزار واحد مسکونی در خراسان جنوبی آغاز شد که روز گذشته دو هزار واحد آن به بهره برداری رسید و افتتاح شد.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به خدمات دولت در روستاها و مناطق محروم گفت: از دیگر اهداف این سفر تامین اعتبار آسفالت ۲۵ کیلومتر از جاده منطقه عشایری چاه تلخ روداب سبزوار بود که تحقق یافت.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سبزوار نیز در این مراسم گفت: طرح هادی روستاهای عشایری چاه تلخ با اعتباری حدود یک میلیارد ریال طی مدت ۴۰ روز اجرا و بهره برداری رسید.
علی رستم نیا افزود: امسال ۴۰ واحد مسکونی تخریب شده بر اثر سیلاب در این منطقه روستایی نوسازی شد که با ‌نوسازی این واحدها شاخص نوسازی مسکن روستای عشایری چاه تلخ از چهار به ۵۷ درصد رسیده است.
در این مراسم نهصد و چهلمین  طرح هادی روستایی در خراسان رضوی، در روستای ۷۵ خانواری چاه تلخ بخش روداب سبزوار با صرف هزینه یک‌ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

استاندار خراسان رضوی و رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی محمد باقر نوبخت را در این سفر همراهی می کردند.
بخش روداب در ۳۰ کیلومتری جنوب سبزوار قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.