فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پیامی به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی از آمادگی سربازان ولایت برای انتقامی سخت در هر کجای این کره خاکی خبر داد.

آماده انتقام سخت از آمریکا و ایادیش هستیم

به گزارش قدس آنلاین،   سردار سرتیپ پاسدار یعقوبعلی نظری در پیام خود آورده است : مرگ در بستر برای مرد معرکه‌های مرد افکن، سزاوار نیست. او را باید در ردای شهادت تا خدا بدرقه کرد در هیاتی که عمود بر زمین باشد، حاج قاسم، پرچمدار کربلای مقاومت بود و امروز گرچه دست عباس در سرزمینی که به کربلا گره خورده است افتاد اما پرچم همچنان در اهتزاز خواهد ماند که قافله سالار ایستاده است و به صراحت از "انتقام سخت" به عنوان وعده صادق الهی سخن می‌گوید.
در ادامه این پیام آمده است: ما استکبار را به غیرت شهیدان و به اقتدار ضریب یافته از خون پاکان، کمر خواهیم شکست چنانکه صدای خرد شدن استخوان‌هایش به گوش همه جهان برسد.
سردار نظری در پیام خود افزود: همه کسانی که در این اقدام تروریستی نقش داشتند بدانند ساعت شنی مرگشان به سرعت به زمان محتوم انتقام نزدیک می‌شود.
وی ادامه داد: همه آحاد ملت را از هر گرایش و سلیقه به وحدتی استوارتر می‌خوانیم و در هنگامه اینچنین همه باید کنار هم باشیم و تحت لوای هدایت‌های ولی امر حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در صراط مسقیم انقلاب گام برداریم. ما فدائیان ولایت و مدافعان غیرت ایرانی در سپاه امام رضا(ع) ضمن تبریک و تسلیت به محضر امام عصر(عج) و نایب برحقش امام خامنه‌ای و ملت شهیدپرور ایران، دگرباره با روح بلند سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش پیمان می‌بندیم که تا آخرین قطره خون در راه تحقق آرمان شهیدان و به نتیجه رسیدن "انتقام سخت" از استکبار جهانی و هیات حاکمه پلید آمریکای جهانخوار از پای نخواهیم نشست.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.