خراسان شمالی- معاون گردشگری خراسان شمالی از فعالیت ۱۵۵ مرکز اقامتی و رفاهی در استان خبر داد.

فعالیت ۱۵۵ مرکز اقامتی و رفاهی در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی کاظمی اظهار داشت: این مراکز اقامتی و رفاهی شامل ۷ واحد هتل، یک آپارتمان، یک متل، ۱۱ واحد مهمان‌پذیر، ۶۵ واحد پذیرایی، ۳۲ اقامتگاه بوم‌گردی و ۳۸ خانه مسافر است.

وی افزود: خراسان شمالی با برخورداری بیش از ۱۱۵ جاذبه گردشگری، ۲ منطقه نمونه ملی و ۲۲ منطقه نمونه استانی، در صورت فراهم شدن زیرساخت‌ها، ظرفیت‌های بسیار خوبی برای جذب گردشگر دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه به دنبال معرفی قابلیت‌های خراسان شمالی و معرفی آن به گردشگران استان، کشور و خارجی هستیم، این هدف را با برگزاری جشنواره‌های متعدد پیگیری می‌کنیم.

کاظمی افزود: جشنواره موسیقی اقوام که مردادماه امسال برای نخستین بار در محل منطقه نمونه گردشگری بش قارداش بجنورد برگزار شد، علاوه بر نشاط اجتماعی، بستر مناسبی برای شناسایی و معرفی فرهنگ و سنت‌های اقوام ایران‌زمین بود که با استقبالی بی‌نظیر از سوی مسافران مواجه شد.

معاون گردشگری خراسان شمالی عنوان کرد: با مطرح‌شدن تعدادی از بوم گردی‌ها در سطح ملی، در حال حاضر تورهای گردشگری و مسافران از اقصی نقاط کشور در بوم گردی‌های استان اقامت می‌کنند و از طبیعت چهارفصل استان بهره می‌برند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.