سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت قوچان از تشکیل ۹۲ فقره پرونده تخلف صنفی در این شهرستان به ارزش ۷۷۰ میلیون ریال خبر داد که اغلب تخلف‌ها مربوط به عدم درج قیمت، عدم الصاق نرخ نامه، عدم ارائه برگ خرید و قاچاق کالا بوده است.

تنظیم ۹۲ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش ۷۷۰ میلیون ریال در قوچان

به گزارش قدس آنلاین، سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت قوچان با اشاره به مدیریت‌های انجام‌شده در عدم افزایش قیمت اجناس تا پایان سال جاری، گفت: برخی بازرسی‌ها وظیفه مجموعه صنعت و معدن و اتاق اصناف بوده اما برخی اقدامات برای کنترل قیمت‌ها باید توسط مردم انجام گیرد.

سید ایمان وهاب‌زاده بابیان اینکه در برخی پرونده‌های شکایت مسئله قیمت‌های توافقی مطرح است به طور مثال شکایت از مسافربرهای شخصی روستایی که سازمان‌دهی در آن‌ها صورت نگرفته، افزود: باید مردم در این حوزه‌ها کمی مراعات هم را داشته باشند البته توافقاتی با سازمان تعزیرات حکومتی انجام‌شده تا راهکاری برای واحدهایی که صنفی نبوده یا افراد فعال در حوزه‌های غیر صنفی سنجیده شود.

وی با اشاره به فعالیت حدود ۷ هزار واحد صنفی در این شهرستان بیان کرد: تاکنون ۶۵۸ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی طی این مدت‌زمان انجام‌شده و در ۵۴ گشت مشترک با سازمان‌های مختلف همچون تعزیرات، بهداشت و درمان، اماکن نیروی انتظامی ۱۳۵ واحد مورد بازرسی قرار گرفتند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت قوچان سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت قوچان از تشکیل ۹۲ فقره پرونده تخلف صنفی در این شهرستان به ارزش ۷۷۰ میلیون ریال خبر داد و تصریح کرد: اغلب تخلف‌ها در حوزه مواد غذایی، پروتئینی‌ها، میوه و تره‌بار، نانوایی، آجیل  شیرینی و آرایشگاه‌ها بوده که بیشترین تخلف‌ها نیز مربوط به عدم درج قیمت، عدم الصاق نرخ نامه، عدم ارائه برگ خرید و قاچاق کالا است.

وهاب‌زاده یادآور شد: تاکنون گزارش ویژه‌ای در زمینه افزایش قیمت جز برخی فلزات خاص مثل آهن که قیمت آن به‌صورت ملی بوده دریافت نشده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.