طی هفته گذشته فیلم های سینمایی «مطرب»، «زیر نظر» و با کمی اغماض «جهان با من برقص» فروش های بالای یک میلیارد و نزدیک به آن را تجربه کردند.

نگاهی به تازه‌ترین آمار گیشه/ در هفته گذشته کدام فیلم‌ها میلیاردی فروختند؟

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، در حالی که طی هفته های گذشته آمار فروش و استقبال مخاطبان از سینما به نسبت ماه های اخیر کاهش پیدا کرده بود اما از چهارشنبه گذشته و پس از یک هفته تعطیلی سینماها فیلم های «اولین امضا برای رعنا» و «امیر» به چرخه اکران افزوده شدند. با این حال اما طی هفته گذشته دو فیلم «مطرب» و «زیر نظر» فروش بالای یک میلیارد و فیلم «جهان با من برقص» نیز فروش نزدیک به میلیاردی را ثبت کرده است.

در این گزارش به فروش فیلم ها طی آنچه که در جدول فروش هفتگی ثبت شده اند، نگاهی خواهیم داشت.

فیلم «زیر نظر» به کارگردانی مجید صالحی از چهارشنبه ۴ دی ماه روی پرده سینماها رفته است. این فیلم با در اختیار داشتن ۱۵۳ سالن تا روز گذشته ۴ میلیارد و ۹۳۵ میلیون تومان فروش را ثبت کرده و بیش از ۳۸۰ هزار نفر به تماشای این فیلم نشسته اند.

رضا عطاران، امیر جعفری، مهران احمدی، سروش جمشیدی، علی استادی، امیر نوری، سیاوش مفیدی، علی صالحی، سامیه لک، مصطفی راد، عباس جمشیدی و آزاده صمدی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین فیلم سینمایی «جهان با من برقص» به کارگردانی سروش صحت نیز از چهارشنبه ۱۱ دی ماه اکران خود را آغاز کرده است و فروش هفته گذشته این فیلم ۹۶۵ میلیون تومان در ۱۲۷ سالن سینما بوده است. این در حالی است که مجموع فروش کلی این فیلم تا روز گذشته ۲ میلیارد و ۲۲۱ میلیون تومان بوده و ۱۶۴ هزار و ۱۵۲ نفر مخاطب این فیلم بوده اند و این فیلم در رده سوم جدول قرار گرفته است.

«جهان با من برقص» داستان مردی به نام جهان است که احساس می‌کند به ته خط زندگی رسیده است. علی مصفا، جواد عزتی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، سیاوش چراغی پور، کاظم سیاحی، مهراب قاسم‌خانی، رامین صدیقی، بهار کاتوزی، پاوان افسر، شیوا بلوچی، مهیار پوربابایی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

همچنین فیلم سینمایی «اولین امضا برای رعنا» ساخته علی ژکان که از چهارشنبه ۲۵ دی‌ ماه روی پرده رفته است توانست در دو روز نخست ۲ میلیون و ۵۰۳ هزار تومان فروش را ثبت کند. تا روز گذشته ۱۴۲ نفر به تماشای این فیلم نشسته  اند.

«اولین امضا برای رعنا» یک درام اجتماعی و روایتگر زندگی داستان‌نویسی به نام جهانگیر گلستانه است که چند سال قبل با دختری به نام رعنا ازدواج کرده است. آن‌ها در خانه‌ای اجاره‌ای زندگی می‌کنند و اجاره مختصری می‌پردازند، اما طولی نمی‌کشد...

علیرضا جلالی‌تبار، شهرزاد کمال‌زاده، شقایق رهبری، حمیدرضا هدایتی، شهین تسلیمی، فلور نظری، نادر نادرپور، محسن عبداللهیان، حمید فلاحی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

اما فیلم سینمایی «امیر» به کارگردانی نیما اقلیما که از چهارشنبه ۲۵ دی  ماه اکران خود را آغاز کرده طی دو روز نخست نمایش ۲۱ میلیون و ۳۳۵ هزار تومان را با ۱۲۷۰ مخاطب به ثبت رسانده است.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: یکی با کار، یکی با پول، یکی بازندگی، یکی هم با سیگار. همه خودشونو می‌کشن. فقط راه‌هاشون فرق می‌کنه. میلاد کی‌مرام، هادی کاظمی، مصطفی قدیری، بهدخت ولیان، روشنک سه قلعگی، وحید منافی، مهدی عامل هاشمی و سحر دولتشاهی، بازیگر خردسال: آرتین گلچین، ترکیب بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

«اژدر» به کارگردانی رضا سبحانی نیز پس از یک هفته اکران ۱۶۷ میلیون تومان فروش داشته است و ۱۴۱۳۸ نفر نیز مخاطب این فیلم بوده اند.

«اژدر» روایت مرد فقیر و تنگدستی است که به‌یک‌باره قدرت و توانمندی منحصربه‌فردی پیدا می‌کند. بهاره رهنما، میر طاهر مظلومی، علی انصاریان، نعیمه نظام‌دوست، شهره لرستانی، شادروان لوون هفتوان، نادر سلیمانی، نصرالله رادش، محمد شیری، یوسف صیادی، آذین رئوف و آرش نوذری بازیگران این فیلم هستند.

همچنین «آشفته‌گی» به کارگردانی فریدون جیرانی که از ۲۷ آذرماه روی پرده سینماها رفته، پس از چهار هفته اکران ۴۹۰ میلیون تومان فروش و با با جذب ۳۷ هزار مخاطب داشته است.

این فیلم درباره عشق و جنایت و روایت دو برادر دوقلو به نام‌های بردیا و باربد است. بهرام رادان، مهناز افشار، مهران احمدی، نسیم ادبی، علی میلانی دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلم «سونامی» به کارگردانی میلاد صدر عاملی پس از سه هفته ۲۶۵ میلیون و ۶۳۳ هزار تومان فروش داشته و ۲۰۹۹۰ نفر به تماشای این فیلم نشسته اند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: در آخرین اردوی تیم ملی تکواندو، سه تن از بهترین بازیکنان تیم در دانمارک پناهنده شده و به ایران بازنگشتند. این فرصتی است که خسروی، سرمربی قدیمی و کهنه‌کار، بعد از سال‌ها بازگردد و کار نیمه‌تمامش را به پایان برساند و... بهرام رادان، رعنا آزادی‌ور، مهرداد صدیقیان، فرشته حسینی، محمدرضا غفاری، امیرمهدی ژوله، علیرضا شجاع نوری، علیرضا ورزنده، صبا محمدی، امیرحسین شریعتمداری بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«مشت آخر» به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده در چهار هفته اکران ۱۸۱ میلیون و ۸۸۶ هزار تومان فروش داشته است و ۱۵هزار ۷۴۴ نفر مخاطب این فیلم بوده اند.

این فیلم یک طنز موقعیت توأم با اکشن و حادثه است و به‌جز فخیم‌زاده، گوهر خیراندیش، احمد نجفی، رامین راستاد، گلناز خالصی، حمیدرضا قلی خانی، سیاوش معمارزاده و آتنا مهیاری نیز در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین فیلم سینمایی «جان‌دار» به کارگردانی حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری در پنج هفته ۲ میلیارد و ۹۲۲ میلیون تومان فروخته است و فیلم های «۲۳» نفر به کارگردانی مهدی جعفری  و «خداحافظ دختر شیرازی» به نویسندگی و کارگردانی افشین هاشمی به ترتیب یک میلیارد و ۱۴۷ میلیون تومان و  فیلم هاشمی ۳۴۱ میلیون و ۸۳۲ هزار تومان فروش را ثبت کرده اند.

«آخرین داستان» نیز به کارگردانی اشکان رهگذر در شش هفته ۴۶۷ میلیون ۵۶۸ هزار تومان را ثبت کرده است. همچنین فیلم سینمایی «مطرب» به کارگردانی مصطفی کیایی پس از ۱۰ هفته  همچنان در صدر جدول فروش است. این فیلم با در اختیار داشتن ۱۶۷ سالن در هفته گذشته به فروشی معادل ۱ میلیارد و ۱۳۸ میلیون تومان دست پیدا کرده و فروش کلی فیلم به ۳۳ میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان رسیده است.

پرویز پرستویی، محسن کیایی، الناز شاکردوست، مهران احمدی، حسین امیدی، امین مقدم بازیگران این فیلم هستند که داستان آن در دهه ۱۳۶۰ روی می‌دهد.

 فیلم سینمایی «چشم و گوش بسته نیز» با فروش ۱۰ میلیارد و ۷۰۳ میلیون تومانی در رده چهارم این جدول قرار گرفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.