مدیر مرکز مشاوره آستان قدس رضوی با تاکید بر ضرورت حمایت از مردم مناطق محروم و کم‌برخوردار مشهد ، از ارائه خدمات و برگزاری کارگاه‌های مشاوره گروهی در این مناطق خبر داد.

ارائه خدمات مشاوره گروهی در مناطق محروم و کم‌برخوردار

به گزارش قدس آنلاین، سید محسن اصغری نکاح  گفت: ارائه خدمات مشاوره گروهی در مناطق محروم و کم‌برخوردار شهر به منظور توانمندسازی خانواده‌ها و کاهش آسیب‌های اجتماعی در این مناطق  انجام می‌شود.
وی تصریح کرد: این خدمات شامل برگزاری کارگاه‌های مشاوره گروهی با حضور خادمیاران علمی و با موضوعاتی همچون روانشناسی و خانواده سالم، تربیت دینی فرزند، مهارت‌های فرزندپروری، مهارت‌های همسرداری، آموزش مهارت‌های زندگی، مسائل دوران بلوغ ویژه نوجوانان، ارتباط موثر و... می‌باشد.
اصغری نکاح اضافه کرد: این کارگاه‌ها در مناطق محروم شهر مشهد از جمله بلوار پنجتن، بلوار بابانظر، بلوار توس و طرق، در کانون‌های فرهنگی، مساجد و حسینیه‌های محله و بنا به درخواست فعالین فرهنگی آن مناطق برگزار می‌شود.  
وی اظهار کرد: ماهیانه بیش از ۶۰۰ نفر از مردم مناطق محروم و کم‌برخوردار از خدمات مشاوره مرکز مشاوره آستان قدس رضوی در قالب برگزاری کارگاه‌های مشاوره گروهی بهره‌مند می‌شوند.
مدیر مرکز مشاوره آستان رضوی خاطرنشان کرد: در صورت تشخیص کارشناس‌مشاور افرادی که در این کارگاه‌ها شرکت می‌کنند، چنانچه نیاز به دریافت مشاوره فردی داشته باشند نیز به مراکز مشاوره آستان مهر رضوی ارجاع داده می‌شوند.
اصغری نکاح یادآور شد: علاقه‌مندان به دریافت خدمات مشاوره گروهی در مناطق محروم و کم‌برخوردار می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن‌های ۳۲۰۰۳۴۷۷-۳۲۰۰۲۴۴۰ نسبت به هماهنگی جهت دریافت این خدمات اقدام نمایند.

منبع: آستان نیوز 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.