سرپرست اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی، اولویت در اماکن متبرکه را خدمت به زائران در تمامی بخش‌ها عنوان کرد.

اولویت در حوزه اماکن متبرکه رضوی خدمت به زائران در تمام بخش‌هاست

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی فیضی در همایشی که با حضور خادمیاران بخش امانات و صندلی چرخدار حرم مطهر در محل تالار قدس سازمان کتابخانه‌ها برگزار شد، با اشاره به گسترش سطح خدمت‌رسانی و همچنین افزایش حضور زائران به بارگاه منور رضوی نسبت به دهه‌های گذشته اظهار کرد: آنچه که امروزه به آن نیازمندیم گسترش کمی عناوین خدمتی نیست، بلکه توجه و تمرکز بر کیفیت ارائه خدمت به زائران حرم مطهر رضوی است.
وی تصریح کرد: خادمان، نمایندگان آستان قدس رضوی در خدمت‌رسانی به زائران هستند و تکرار خدمت نباید موجب یکنواختی آن شود و کشیک‌ها با همه توان، ظرفیت، آمادگی، دقت و توجه می‌بایست در خدمت به زائران باشند.
سرپرست معاون اماکن متبرکه آستان قدس رضوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مراسم باشکوه تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی و شهدای مقاومت در شهرهای ایران و در گستره بین‌الملل، ابراز کرد: وقتی حرکت برای خدا باشد، خداوند نیز به فرد عزت و جلال می‌بخشد.
فیضی همچنین به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه و مقام شهید اشاره کرد و گفت: زمانی که معظم له روز وداع با شهید سلیمانی را با عنوان یوم الله یاد می‌کنند، این مطلب حاکی از مقام و درجه والای شهدا دارد.

منبع: استان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.