معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: مشارکت مردم در انتخابات با امنیت ملی گره خورده است.

مشارکت مردم در انتخابات با امنیت ملی گره خورده است/مردم همیشه در اوقات حساس پشتیبان نظام بوده‌اند

به گزارش قدس آنلاین،حسن جعفری در دیدار با فرمانداران استان خراسسان رضوی که در محل سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در گام دوم انقلاب باید از مرحله عمل زدگی خارج شده و با برنامه، برنامه ریزی و اقدام نمائیم. 

وی گفت: خوشبختانه تیم انتخاباتی استانداری خراسان رضوی و به صورت مشخص فرمانداران یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری در قالب بیانیه گام دوم انقلاب یعنی پرهیز از کشمکش‌ها و اختلافات داخلی را تاکنون رعایت کرده‌اند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه تاکنون قانون انتخابات در ابعاد مختلف توسط ستاد انتخابات استان رعایت شده است، ابراز کرد: دستگاه احراز هویت برخط به نحوی طراحی شده است که به صورت لحظه‌ای آمار تعرفه‌های شعب انتخابات استان را اعلام می‌کند و در جهت رفع دغدغه کمبود تعرفه در یک شعبه خاص مفید واقع خواهد شد.
جعفری خطاب به فرمانداران حاضر در جلسه تاکید کرد: برای هر کدام از متولیان و مجریان دست اندرکار انتخابات شرح وظایف خاصی تعیین و به صورت مشخص و دقیق نقش تعریف کنید تا اقدامات بر اساس برنامه‌ریزی جلو رفته و اجرا شود. 
وی گفت: تا این مرحله از فرآیند انتخابات، رفتارهای عاقلانه، متعارف، متعادل و بسیار خوب را در حوزه اجرا شاهد بودیم و باید تلاش شود این روند تا انتهای برگزاری انتخابات ادامه داشته باشد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با تاکید بر اینکه مشارکت مردم با امنیت ملی گره خورده است، از فرمانداران خواست زمینه مشارکت حداکثری را در حوزه مسئولیت خود فراهم کنند. 
جعفری در پایان خاطرنشان کرد: مردم همیشه نشان داده‌اند که در اوقات حساس یاور و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی و کشور خود ایران بوده‌اند و هستند لذا در انتخابات پیش رو هم با حضور خود بار دیگر اقتدار ملی را تضمین خواهند کرد.

منبع: استانداری خراسان رضوی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.