کریم باقری درآستانه بازی مهم تیمش با سپاهان انتظار دارد بازی جذابی رقم بخورد. باقری قهرمانی تیمش در لیگ نوزدهم را در گرو دستیابی به این بازی نیز می‌داند. باقری روی پیروزی سرخ‌ها مقابل سپاهان عمیقاً حساب کرده است.

سپاهان را شکست دهیم راهمان هموار می‌شود

حمیدرضاعرب/

کریم باقری درآستانه بازی مهم تیمش با سپاهان انتظار دارد بازی جذابی رقم بخورد. باقری قهرمانی تیمش در لیگ نوزدهم را در گرو دستیابی به این بازی نیز می‌داند. باقری روی پیروزی سرخ‌ها مقابل سپاهان عمیقاً حساب کرده است.

*درآستانه یک بازی حساس قرار دارید. شما و سپاهان می‌توانید خالق یکی از بازی‌های جذاب هفته باشید.

همین طور است. پرسپولیس و سپاهان همیشه خالق بازی‌های جذابی بوده‌اند وامیدوارم این بارهم بازی تماشاگر پسندی باشد.

* وگاهی هم تقابل‌های شما پرتنش بوده.

فوتبال است دیگر. از تماشاگرن می‌خواهم صبور باشند و فقط تیم خود را تشویق کنند. اگر هر تماشاگری فقط به تیم خودش بپردازد بدون شک اتفاق تلخی نمی‌افتد. آرزوی من این است که این بازی در صحت و سلامت باشد.

*فکر می‌کنید برنده این بازی باشید؟

ما همیشه برای برد وارد میدان می‌شویم. ما حتی تساوی هم نمی‌خواهیم. دوست داریم ببریم چون امتیاز این بازی ارزش بیشتری دارد. دلیل اهمیت این بازی هم در کورس بودن دو تیم است. بی‌گمان اگر تیمی بتواند دیگری را شکست دهد برای قهرمانی راهش هموارتر خواهد شد که امیدوارم آن تیم ما باشیم...

*آقای باقری ماجرای استوکس تبدیل به یک موضوع پیچیده شده است. آیا برای این بازیکن تصمیم خاصی گرفتید؟

هربازیکنی بی انضباطی کند بی گمان باشگاه در مقابلش خواهد ایستاد. استوکس هم از این قاعده مستثنا نیست. باشگاه می‌داند چه طور با بی انضباط‌ها برخورد کند. البته در این باره بهتر است از گل‌محمدی سؤال کنید. او می‌داند که چه طور پیرامون این بازیکن صحبت کند.

* درباره نتایجی که در لیگ قهرمانان آسیا گرفتید چه نظری دارید؟

نتایج آن طوری که ما می‌خواستیم نبوده اما تفاوت‌هایی میان تیم‌های ایرانی و تیم‌های کشورهای حاشیه خلیج فارس هست. نمی‌خواهم کلیشه‌ای حرف بزنم اما وقتی بازیکنان چند ده میلیاردی می‌گیرند کار برای ما دشوار می‌شود. البته نمی‌خواهم بگویم که توانایی موفقیت ندارم چون به جوان‌های ایرانی اعتقاد دارم اما موفقیت دراین رقابت‌ها راحت نیست ضمن اینکه قدری هم به خاطر سفرهای پی‌درپی فرسایشی هم شده است.

*آینده تیمتان در لیگ قهرمانان آسیا را چه طور پیش‌بینی می‌کنید؟

فوتبال قابل پیش‌بینی نیست اما ما برای جبران امتیازهای از دست رفته گام به بازی‌های آتی می‌گذاریم.

*صحبت از حضور شما در تیم ملی به عنوان دستیار اسکوچیچ هست. مذاکراتی داشته‌اید؟

در حال حاضر که به من پیشنهادی نشده است، به خاطر همین ترجیح می‌دهم فعلاً در این زمینه صحبتی نکنم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

*فکر می‌کنید اسکوچیچ موفق شود در تیم ملی؟

به هر حال انتخاب عجیبی بود. او هنوز کارش را شروع نکرده که بتوانیم قضاوت کنیم. با این حال معتقدم حالا که انتخاب شده است باید حمایت کنیم تا تیم ملی ضربه نخورد. مربیان می‌آیند و می‌روند. این تیم ملی است که مهم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.