شهرخودرویی‌ها که سال گذشته و از نیمه‌های لیگ برتر با عنوان پدیده خداحافظی کردند و عنوان شهرخودرو را با حضور مالک جدید برای خود برگزیدند از همان نخستین روزهای آغاز نقل و انتقالات به دنبال رقم زدن اتفاقات خوب بودند.

فراز و فرود «شهرخودرو» مدل ۹۸؛ نخستین حضور آسیایی با سرآسیابی

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال شهرخودرو مشهد امسال و در لیگ برتری که این روزها با تعطیلی روبه رو شده است فراز و فرودهای زیادی را تجربه کرد و در مجموع شاید بتوان کارنامه نسبتا موفقی را برای این تیم در این سال عنوان کرد.

شهر خودرویی‌ها که سال گذشته و از نیمه‌های لیگ برتر با عنوان پدیده خداحافظی کردند و عنوان شهر خودرو را با حضور مالک جدید برای خود برگزیدند از همان نخستین روزهای آغاز نقل و انتقالات به دنبال رقم زدن اتفاقات خوب بودند.

حضور بازیکنانی مانند سیدمهدی رحمتی، روح‌الله باقری و فرشاد محمدی‌مهر از همان ابتدا نشان داد که آنها با توپ پر وارد میدان نقل و انتقالا شدند و البته بازیکنان نام‌آشنای دیگری را نیز جذب کردند.

عمر حضور برخی از این بازیکنان البته صرفا تا نیم فصل لیگ برتر بود و سپس تیم‌های دیگری را برای حضور انتخاب کردند اما شهرخودرو نشان داد که با توپ پر وارد میدان نقل و انتقالات شده است.

آنها لیگ برتر را بار دیگر به سیاق سال قبل با حضور یحیی گل محمدی بسیار عالی شروع کردند و در همان هفته‌های ابتدایی، ماشین‌سازی را در تبریز شکست دادند که موفق شده بود استقلال استراماچونی را در زمین خودش زمین‌گیر کند و با شکست راهی تهران سازد.

گل‌محمدی به خوبی نشان داده بود که می‌داند رمز و راز بالانشینی در هفته‌های پایانی لیگ برتر، کسب تمامی امتیازات در هفته‌های نخست است و امتیاز گرفتن بسیار نسبت به بازی زیبا ارجح دارد.

نتایج خوب شهر خودرو با برتری دقایق پایانی مقابل پرسپولیس در مشهد ادامه پیدا کرد؛ حذف از رقابت‌های جام حذفی در مشهد مقابل نفت مسجد سلیمان احتمالا نخستین تجربه تلخ آنها در لیگ امسال بود.

سپس آنها بدون یحیی وارد لیگ قهرمانان آسیایی شدند؛ حضور یحیی در پرسپولیس و جانشینی کالدرون شوک بزرگی به شهرخودرو وارد کرد اما آنها بلافاصله سرآسیابی را جایگزین کردند و یک مربی ایتالیایی نیز به کادر فنی این تیم اضافه شد.

پس از آن شهرخودرو توانست از مرحله پلی آف عبور کرده و وارد مرحله گروهی شود که به نوبه خود اتفاقی شیرین بود اما دو شکست حاصل کار شهر خودرو در دو دیدار نخست آسیایی خود بود.

در نهایت آنها لیگ برتر را قبل از تعطیلی با شکست مقابل پرسپولیس به پایان رساندند تا فصل پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته باشند اما تجارب گرانبهایی برای شهر خودرو حاصل شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.