رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به کاهش ۶۴درصدی تصادفات در جاده ها گفت: همچنین تعداد جانباختگان ۵۹درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل و مجروحین نیز به میزان ۴۸درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس راهور: شاهد کاهش ۶۴درصدی تلفات رانندگی هستیم

قدس آنلاین؛ سردار هادیانفر در گفت‌وگویی تلویزیونی گفت: بر اساس آمارها ، بیشترین تصادفات رانندگی در بین ساعت ۱۶ تا ۲۰ رخ داده است که نشان دهنده خستگی و خواب آلودگی، عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مجاز بوده است.

وی از تشدید برخورد با تخلفات حادثه ساز خبر داد و افزود: برابر دستورالعمل های صادره ، ماموران پلیس راه با هرگونه تخلف حادثه ساز در معابر بطور جدی برخورد می کنند. خصوصا در این ایام به علت شیوع ویروس کرونا که موجب خلوتی جاده ها و معابر گردیده است ، متاسفانه برخی رانندگان قانون گریز از این موقیعیت سوءاستفاده کرده و با تخطی از سرعت مجاز موجبات بروز حادثه و تصادف را ایجاد کرده اند.

رئیس پلیس راهور ناجا اظهار داشت: کاهش ۶۴درصدی تصادفات در جاده ها را داشته ایم ، همچنین تعداد جانباختگان ۵۹درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل و مجروحین نیز به میزان ۴۸درصد کاهش داشته ایم.

سردار هادیانفر بیان داشت: در این ایام عدم توجه به جلو در حین رانندگی با ۴۵درصد و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه به میزان ۱۹ درصد از بیشترین علل تصادفات جاده ای بوده است.

وی ادامه داد: همچنین  از ۲۵ اسفند ۹۸ تا ۴ فروردین ۹۹ تعداد ترددها به استانهای شمالی ۳۹درصد و میزان تردد مسافران به مرکز و جنوب کشور با ۶۱ درصد کاهش داشته است، که در مجموع ۵۹درصد نسبت به سال گذشته کاهش تردد در کل کشور را شاهد بوده ایم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.