خراسان شمالی- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشف جسد مجهول الهویه مردی در ارتفاعات صعب العبور گردنه بیو حوالی شهرستان بجنورد خبر داد.

کشف جسد مجهول الهویه در گردنه «بیو» بجنورد
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محسن عربی" در تشریح جزئیات این خبر گفت:در پی اعلام مرکز فوریت های ۱۱۰ مبنی بر پیدایش جسدی در دامنه های صعب العبور گردنه بیو حوالی روستای رختیان بلافاصله فرمانده انتظامی بجنورد به همراه عوامل انتظامی در محل حاضر شدند.
وی ادامه داد:بررسی ماموران در محل حاکی از آن بود که جسد متعلق به مردی حدوداً ۴۵ ساله با قد تقریبی ۱۷۰ سانتی متر ، وزن تقریبی ۹۰ کیلوگرم و ملبس به لباس بیرون از منزل می باشد و قسمتی از ناحیه زیر بغل و سینه سمت راست و صورت و انگشتان دست راست توسط حیوانات وحشی خورده شده که با توجه به صعب العبور بودن منطقه و جهت بررسی صحنه توسط عوامل بررسی صحنه جرم هماهنگی لازم برای حضور کارآگاهان پلیس آگاهی و انتقال جسد انجام گرفت.
سرهنگ عربی افزود:پس از حضور کارآگاهان جنایی و بررسی صحنه جرم جسد برای تحقیقات تکمیلی به پزشکی قانونی منتقل و پس از گرفتن نمونه خون ، مو و انگشت نگاری از انگشتان باقیمانده هویت جسد در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی شد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه پس از شناسایی هویت جسد بلافاصله تحقیقات از خانواده وی آغاز شد ، افزود: در تحقیقات بعمل آمده از خانواده متوفی مشخص گردید وی در تاریخ ۲۶ فروردین ماه به همراه یکی از دوستانش که دوستی دیرینه با وی داشته جهت جمع آوری گیاهان دارویی به آن منطقه  عزیمت و در آنجا از همدیگر جدا و همدیگر را گم می کنند.
معاون اجتماعی پلیس خراسان شمالی با اعلام اینکه برابر اظهارات خانواده متوفی ، وی دارای بیماری صرع بوده تصریح کرد: علت تامه فوت متوفی در دست بررسی و تحقیات تا تکمیل علت اصلی همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.