مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی از آمادگی فرودگاه مشهد برای اعزام و پذیرش مسافران با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در محل‌های ایستایی داد.

فرودگاه مشهد آماده ازسرگیری پذیرش زائران شد

به گزارش قدس آنلاین، محمود امانی بنی ضمن بیان گزارشی جامع از اقدامات دو ماه اخیر فرودگاه مشهد برای ارتقای بهداشت و سلامت کارکنان و مسافران و جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا ویروس، گفت: فرودگاه مشهد با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در محل‌های ایستایی مردم قبل از گیت ها و کانترهای پروازی؛ آمادگی پذیرش مسافران را دارد.

وی افزود: همزمان با آغاز اردیبهشت ماه ۹۹ و برطرف شدن برخی محدودیت‌های اجتماعی، فرودگاه مشهد نیز با اجرای کامل روزانه ی پروتکل بهداشتیِ پیشگیری از شیوع ویروس و اجرای اقداماتی از جمله نصب برچسب‌های جانمایی محل ایستایی مسافران و حفظ فاصله دو متری مردم از یکدیگر، آماده اعزام و پذیرش مسافران به مقاصد پروازی است.

در تازه‌ترین تمهیدات برای سلامت مسافران و کارکنان فرودگاه مشهد در بیش از ٢٠٠ نقطه فرودگاه مشهد با نصب استیکر محل ایستایی مسافران مشخص شده تا فاصله دو متری مسافران از دیگران برای جلوگیری از انتقال ویروس در حالتی امن رعایت شود.

همچنین مبلمان و صندلی‌های فرودگاه مشهد در راستای پیشگیری از شیوع کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی علامت گذاری و سطل‌های زباله پدالی جایگزین سطل‌های معمولی شده اند.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.