دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) برای نخستین بار طرح مجازی «ضیافت اندیشه رضوی» را ویژه دانشجویان به صورت مجازی و الکترونیکی برگزار می‌کند.

نخستین دوره مجازی «ضیافت اندیشه رضوی» برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) با بیان این خبر گفت: طرح مجازی «ضیافت اندیشه رضوی» با هدف ارتقاء نگرش دینی  و پاسخ به شبهات دینی و اعتقادی دانشجویان و استفاده بیشتر از فیوضات ماه مبارک در ایام شیوع ویروس کرونا ویژه عموم دانشجویان تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام و المسلمین متین قربانی با بیان اینکه دانشجویان برای ثبت نام باید به نشانی http://reg.imamreza.ac.ir/index.php/ziyfat-students-۹۹ مراجعه و فرم ثبت نام را کامل نمایند، اظهار کرد: دانشجویان متقاضی از یکشنبه ۷ اردیبهشت ماه لغایت چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند.

۱۶ جلسه آموزشی آفلاین

وی عنوان کرد: در قالب این طرح، پاسخگویی به شبهات (قرآنی، اعتقادی) به میزان ۱۶ جلسه آموزشی، همزمان با ماه مبارک رمضان به صورت الکترونیکی و مجازی آغاز می‌شود.

به گفته این مقام مسئول دانشجویان موظف ­اند در کانالی که در یکی از پیام رسان های ملی برای دوره ایجاد می‌شود عضو شده و به صورت آفلاین و مجازی هر روز به مدت ۳۰ دقیقه در کلاس شرکت نمایند. محتوای جلسات به همراه مباحث کمک آموزشی در کانال مربوطه بارگذاری خواهد شد و شرکت کنندگان فرصت دارند که تا ۲۴ ساعت آینده فایل صوتی را گوش داده و به سوالاتی که در پایان هر جلسه گذاشته می شود پاسخ دهند و  برای استاد ارسال نمایند.

شرکت در طرح ضیافت اندیشه، معادل دو واحد درسی

وی اظهار کرد: هزینه این دوره برای تمام دانشجویان شرکت کننده با تخفیف ۵۰ درصد، ۳۸ هزار تومان بوده که با انتخاب خود فرد در هنگام ثبت نام؛ معادل یکی از دروس معارف «اندیشه اسلامی۱، اندیشه اسلامی ۲، تفسیر موضوعی قرآن» محسوب می‌شود؛ در غیر این صورت، فرد می تواند به عنوان مستمع آزاد در دوره شرکت نماید.

به گفته معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)، دانشجویان باید در فرم ثبت نام طرح ضیافت اندیشه که در سایت بارگذاری شده، نیمسال مورد نظر خود را جهت ثبت درس که شامل یکی از نیمسال‌های «دوم سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۳۹۸ و نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹» است، انتخاب نمایند.

وی افزود: دانشجویان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طرح ضیافت اندیشه مجازی می‌توانند با شماره ۳۸۰۴۱ داخلی  ۳۲۲۸ و ۳۱۳۴ تماس حاصل فرمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.