خراسان شمالی- رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: وجوهی که بابت سرویس مدارس در ماه‌های تعطیل سال تحصیلی جاری پرداخت شده بود، به خانواده‌ها بازگردانده می‌شود.

وجوه دریافتی سرویس مدارس خراسان شمالی بازگردانده می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی، عبدالله درخشانی اظهار داشت: بر اساس تصمیم گرفته شده در کارگروه استانی ماده ۱۸، مقرر شده است خانواده هایی که هزینه سرویس مدارس را به صورت یکجا پرداخت کرده‌اند، مبالغ مربوط به روزهای تعطیل را بازپس بگیرند. 

وی با بیان اینکه بر این اساس، رانندگان سرویس مدارس، بابت روزهای تعطیل پس از کرونا، مبلغی را دریافت نمی کنند، افزود: نحوه بازپرداخت کرایه اضافه سرویس مدارس، در کارگروه ماده ۱۸ شهرستان تصمیم‌گیری و مشخص می شود.

وی درباره تعیین تکلیف هزینه سرویس مدارس روستایی نیز اظهار داشت: نیمی از هزینه های سرویس مدارس روستایی را دولت و نیم دیگر را خانواده ها پرداخت می کنند که رانندگان این ناوگان هم بابت روزهای تعطیل وجهی را دریافت نمی کنند.  

رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: در قرارداد منعقد شده، ذکر شده است که هزینه ها در قبال سرویس دهی پرداخت می شود و بر این اساس، بابت روزهای تعطیل، نباید هزینه ای برای سرویس مدارس پرداخت شود.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.