مدیرعامل باشگاه استقلال در برنامه تلویزیونی «ورزش و مردم» مدعی شد قیمت مهدی قائدی برای ترانسفر مبلغی فراتر از رقم‌های موجود است. اول اینکه ما او را نمی‌فروشیم اما اگر کسی اصرار به استخدام این بازیکن داشته باشد باید رقمی بالغ بر ۵ میلیون دلار پرداخت کند تا بتواند او را به خدمت بگیرد.

قدس آنلاین:بسیاری بر این باورند که مدیرعامل استقلال با این کار به دنبال سنگ‌اندازی در مسیر ترانسفر شدن مهدی قائدی است تا کسی نتواند او را از استقلال جدا کند اما نزدیکان باشگاه استقلال بر این باورند که احمد سعادتمند علاقه‌مند است قائدی ترانسفر شود البته با یک رقم قابل ملاحظه تا بتواند به این واسطه درآمد چشمگیری بدست می‌آید و مشکلات مالی استقلال را تا حدود بسیار زیادی حل و فصل کند.

*پیشنهاد آسیایی

اما پرسش کلیدی و مهم اینجاست، رقم ۵ میلیون دلار که با قیمت فعلی دلار مبلغی بالغ بر ۹۲ میلیارد تومان می‌شود، چگونه به ذهن احمد سعادتمند خطورکرد؟ برخی بر این باورند که این رقم ناخودآگاه به ذهن سعادتمند رسیده است اما باید بدانید در حال حاضر یک پیشنهاد چشمگیر آسیایی پیش روی سعادتمند قرار دارد که با رقم مدنظر او ۸/۱ میلیون دلار اختلاف دارد. وی با این حرکت به طرف مقابل خود که نمایندگانش به شدت پیگیر ترانسفر مهدی قائدی هستند پیغام داد که اگر خواهان استخدام این بازیکن هستند باید چنین مبلغی را هزینه کنند.

گفته می‌شود پیش از شیوع ویروس کرونا یک باشگاه قطری با ارسال نامه ای محرمانه به باشگاه استقلال به سعادتمند پیشنهاد داده بود که حاضر است ۲/۳ میلیون دلار بابت استخدام مهدی قائدی بپردازد که این رقم بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان می‌شد اما حالا با افزایش نرخ دلار احمد سعادتمند خواهان دریافت رقم بیشتری از سوی این باشگاه قطری است.

نکته قابل تأمل اینجاست که این مبلغ تنها برای رضایت‌نامه مهدی قائدی پرداخت خواهد شد و دستمزد وی جدا از این رقم است. چنانچه این اتفاق رقم بخورد می‌توان مهدی قائدی را یکی از گران‌ترین بازیکنان ایرانی لیگ ستارگان قطر دانست البته به این شرط که این انتقال انجام پذیرد.

*قائدی موافق، مجیدی مخالف

اما مطمئناً برای هواداران فوتبال به ویژه استقلالی‌ها جالب است بدانند که دیدگاه مهدی قائدی در ارتباط با ماجرای ترانسفر احتمالی‌اش به چه ترتیبی است؟ قائدی چندان بی‌میل به ترانسفر نیست به همین دلیل این روزها به شدت به دنبال تقویت زبان انگلیسی خود است تا چنانچه زمینه ترانسفرش به خارج از ایران فراهم شود در ارتباط گیری با مربیان و بازیکنان تیم جدیدش دچار مشکل نشود.

اما به همان میزان که سعادتمند و قائدی راغب به انجام این ترانسفرهستند، کادر فنی فعلی به ویژه فرهاد مجیدی مخالف این اتفاق است و معتقد است قائدی به هر قیمتی باید حفظ شود چون او می‌تواند فصل آینده یکی از مهره‌های کلیدی و تأثیرگذار تیمش باشد اما بعید است با افزایش رقم پیشنهادی از سوی باشگاه قطری قائدی ماندنی باشد، هرچند که سرنوشت خود مجیدی نیز مشخص نیست از این رو مخالفت مجیدی تأثیر چندانی روی این ماجرا ندارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.