خراسان شمالی- مدیر کارآفرینی و توسعه اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی هزار و ۸۵۰ پرونده تسهیلات کرونایی به ارزش ۲۶ میلیارد و ۱۳۸ میلیون تومان به بانک معرفی شد.

۱۸۵۰پرونده تسهیلات کرونایی در استان به بانک معرفی شدند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی؛ محمد اربابی اظهار داشت: درمجموع ۱۱ هزار و ۱۹۶ نفر در استان مشمول دریافت تسهیلات کرونایی شدند که ثبت‌نام آن‌ها برای دریافت این تسهیلات در سامانه کارا شروع‌شده است و چون به شکل متمرکز آمارگیری می‌شود آمار ثبت‌نام‌شدگان را هم‌اکنون نداریم.

وی سهم استان از این میزان تسهیلات را ۲۱۰ میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: درخواستی از سوی استاندار ابلاغ کردیم که پیش‌بینی می‌شود استان‌هایی که جذب کمتری داشته باشند اعتباراتشان شناور می‌شود و دیگر استان‌ها می‌توانند جذب کنند.

مدیر کارآفرینی و توسعه اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی بابیان این‌که رانندگان حمل‌ونقل درون و برون‌شهری هم مشمول دریافت این تسهیلات هستند، خاطرنشان کرد: پرونده این افراد به‌طور مستقیم اما دیگر پرونده‌ها پس از تأیید در دستگاه اجرایی مربوط به بانک ارسال می‌شود.

اربابی مبلغ تسهیلات را برای رانندگان شش میلیون و برای هر کارگر ۱۲ میلیون تومان ذکر کرد و ادامه داد: به کارگاه‌هایی که به‌واسطه مصوبه ستاد کرونا تعطیل شدند به ازای هر کارگر ۱۶ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی اضافه کرد: در مرحله دوم پرداخت این تسهیلات، برخی شرایط حذف‌شده است و کارگاه‌هایی که بیمه‌شده ندارند هم مشمول دریافت تسهیلات می‌شوند و به نظر می‌رسد پس از پرداخت تسهیلات مرحله اول، پرداخت تسهیلات مرحله دوم نیز آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.