اولین نمایشگاه دستاوردهای مقابله با کرونا در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

اولین نمایشگاه دستاوردهای مقابله با کرونا در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، سعید صیفی، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد، در جلسه ستاد برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای مقابله با کرونا، اظهار کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند گامی مثبت در راستای نشان دادن آخرین دستاوردهای تولیدات تجهیزات پزشکی در دوران شیوع ویروس کرونا باشد.

وی بیان کرد: در سال جهش تولید شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد تلاش دارد در برابر توسعه اقتصاد شهری، تبادلات تجاری، تبادل اطلاعات و به اشتراک گذاشتن انتقال دانش نشان دهد این صنعت توانایی دارد که با باز کردن درهای نمایشگاه، تعادلی مطمئن بین بهداشت عمومی در دوران کووید- ۱۹ به وجود آورد.

صیفی با بیان اینکه شعار برپایی این نمایشگاه، «کرونا؛ فرصت همدلی، تولید و خدمت» است، عنوان کرد: زمان برگزاری نمایشگاه دستاوردهای مقابله با کرونا همزمان با دهه کرامت در تیر ماه سال جاری است.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: تضمین سلامت غرفه‌داران و بازدیدکنندگان در این بحران پیش آمده یک ضرورت بوده و هدف ما این است که با برپایی این نمایشگاه فرصتی ایجاد شود تا ضمن برقراری تعهدات اجتماعی در شرایط مدیریت بحران، از اقدامات و نقش‌آفرینی‌های دستگاه‌های اجرایی که همراه با مدافعان سلامت در یک حرکت جهادی تلاش کردند، تقدیر به عمل آید.

وی ادامه داد: معرفی طرح‌های پژوهشی مهم و دستورالعمل‌های حوزه مقابله با کرونا از برنامه‌های جانبی همزمان با برگزاری این نمایشگاه است و پیش‌بینی شده دوره‌های آموزشی رایگان برای عموم مردم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد به منظور افزایش سطح آگاهی در مقابله با ویروس کرونا نیز برگزار شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد، در همین راستا چندی پیش با حضور دکتر بحرینی نیز جلسه هم‌اندیشی در خصوص برگزاری نمایشگاه دستاوردهای مقابله با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.