رئیس اداره علوم قرآنی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: سالانه بیش از ۴۰ هزار نفر از زائران و مجاوران از خدمات واحد سمعی و بصری دارالقرآن الکریم حرم مطهررضوی بهره‌مند می شوند.

سالانه بیش از ۴۰ هزار نفر از خدمات واحد سمعی و بصری حرم رضوی بهره مند می شوند

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی شجاع د گفت: واحد سمعی و بصری، حرم مطهر که یکی از بخش های اداره علوم قرآنی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است، فضایی مناسب را برای زائران به منظور استفاده از نرم افزارها و سایت‌های قرآنی فراهم کرده است.
وی تصریح کرد: طبق آمار موجود سالانه بیش از ۴۰ هزار نفر از زائران و مجاوران بارگاه قدسی رضوی با مراجعه به واحد سمعی بصری دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی از فایل ها و نرم افزارهای موجود در این واحد استفاده می کنند.
شجاع افزود: در این واحد قرآنی نرم افزارهای قرآنی، فایل آموزشی و صوتی و تصویری، بازی های قرآنی ویژه گروه سنی کودکان و ... در دسترس علاقمندان است.
وی ابراز کرد: ارائه خدمات در این واحد قرآنی به صورت حضوری و یا امانت محصولات قرآنی است. کسانی که کارت عضویت این واحد را دارند می توانند فایل های مورد نیاز خود را به صورت امانت در مدت محدودی در اختیار داشته باشند.
رئیس اداره علوم قرآنی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی بیان کرد: واحد سمعی بصری این اداره در حال حاضر بیش از ۴ هزار نفر عضو فعال دارد که فایل و نرم افزارهای قرآنی آموزشی مورد نیاز خود را به صورت امانت از این واحد دریافت می کنند.
وی خاطرنشان کرد: واحد سمعی و بصری اداره علوم قرآنی حرم مطهر رضوی در طول سال خدمات قرآنی همچون گردآوری و تنظیم آلبوم‌هایی از تلاوت قاریان ممتاز و بین المللی، نصب فایل‌های صوتی و آموزشی قرآن بر روی گوشی تلفن همراه زائران و همچنین معرفی سایت های قرآنی به زائران بارگاه مطهر حضرت رضا(ع) را ارائه می کند.
شجاع با اشاره به تعطیل بودن دارالقران الکریم حرم مطهر رضوی در این ایام به خاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ابراز کرد: خدمات این واحد در شب و روز میلاد امام رضا(ع) در دو پایگاه مستقر در صحن های جمهوری و جامع رضوی حرم مطهر و بعد از برگشتن اوضاع به حالت عادی در دفتر این واحد واقع در اتاق شماره ۱۴ دارالقرآن الکریم به زائران و مجاوران ارائه خواهد شد.

منبع: آستان نیوز

انتهای مطلب/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.