مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: همزمان با سال جهش تولید و در راستای تحقق این مهم امسال به ۲۲۴ روستا و ۶۷۰ واحد تولیدی و صنعتی در سطح این استان گازرسانی می‌شود.

۶۷۰ واحد صنعتی خراسان رضوی امسال گازدار می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، حسن افتخاری اظهار کرد: پارسال به ۱۵۸ روستا و ۴۹۶ واحد تولیدی و صنعتی گازرسانی شد و امسال بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، ۶۷۰ واحد صنعتی که ۵۶۰ واحد آن مشمول مصوبه شورای اقتصاد و ۱۱۰ مورد آن هم از محل منابع داخلی و قراردادهای منعقد شده با خود صنایع است گازرسانی خواهند شد.

وی ادامه داد: امسال با گازرسانی به ۲۲۴ روستای دیگر شاهد اضافه شدن ۲۴ هزار و ۳۷۳ خانوار جدید استان به تعداد مشترکان گاز و افزایش عملکرد شرکت گاز خراسان رضوی در بخش روستایی نسبت به سال قبل خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۹ با عنوان سال "جهش تولید" اظهار داشت: مصمم هستیم در راستای منویات مقام معظم رهبری، صنایع را طی سال جاری پررنگ‌تر ببینیم. گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی یکی از راهکارهای مؤثر در جهش تولید است و آثار مثبت این جهش و تغییر برای صنعتگران و تولیدگران ملموس خواهد بود.

افتخاری افزود: تغییر سوخت مصرفی از فسیلی به گاز طبیعی در صنایع و واحدهای تولیدی موجب افزایش کیفیت محصول، کاهش هزینه‌ها و قیمت تمام‌شده و همچنین کمک به حفاظت از محیط زیست خواهد شد.

وی ادامه داد: در کنار اقدامات توسعه‌ای، موضوع نگهداشت و صیانت از تأسیسات و شبکه‌های گازرسانی استان به ویژه در شهر مشهد هم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به همین علت از اهم فعالیت‌های سال جاری شرکت گاز خراسان رضوی محسوب می‌شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.