رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به توقف فعالیت خط ۶ از ساعت ۱۹:۵۰، گفت: با تلاش کارکنان این شرکت، سرویس‌دهی در حد فاصل ایستگاه میدان شهدا تا ایستگاه دولت‌آباد از ساعت ۲۱:۵۰ از سر گرفته شد.

سرویس‌دهی در قسمتی از خط ۶ مترو از سر گرفته شد

قدس آنلاین: محسن محمدیان شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا ضمن عذرخواهی از مسافران این رام بابت اختلال ایجاد شده، اعلام کرد: در حال حاضر اعزام قطارهای این خط طبق برنامه زمانبندی به صورت عادی در بخش جنوبی در جریان است.
گفتنی است در ساعت ۱۹:۵۰ به دلیل نقص فنی و خارج شدن ۲ واگن یک رام از ریل در خط ۶ مترو تهران، خدمات‌دهی در این خط متوقف شده بود. 
این خط از حرم شاه عبدالعظیم حسنی (ع) و محله نفرآباد آغاز و پس از طی یک مسیر جنوب به شمال در ایستگاه مترو شهدای هفده شهریور با خط هفت، در ایستگاه مترو میدان شهدا با خط چهار، در امام حسین(ع) با خط دو، در ایستگاه مترو شهدای هفت تیر با خط یک، در ایستگاه مترو میدان ولی‌عصر(عج) با خط سه و دوباره در ایستگاه مترو دانشگاه تربیت مدرس با خط هفت تقاطع خواهد داشت و سپس به سمت غرب امتداد مسیر داده و به محدوده شمال غربی تهران خواهد رسید.
 در حال حاضر ساخت این مترو از جنوب به شمال ادامه دارد؛ خط ۶ مترو تهران یک خط درون‌شهری به طول ۳۸ کیلومتر با ۳۱ ایستگاه است که اکنون پنج ایستگاه آن بهره‌برداری می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.