رئیس داروخانه های مؤسسه خدمات دارویی رضوی از امکان بهره مندی بیماران سراسر کشور از خدمات غیرحضوری داروخانه مرکزی امام(ع) مشهد با اپلیکیشن موبایلی «داروفرست» خبر داد.

استفاده از خدمات غیرحضوری داروخانه مرکزی امام(ع) با اپلیکیشن «داروفرست»

به گزارش قدس آنلاین، دکتر نرجس اله‌ دادی بیان کرد: به منظور تسهیل در ارائه خدمات غیر حضوری، اپلیکیشن موبایلی «داروفرست» توسط مؤسسه خدمات دارویی رضوی طراحی شد تا بیماران به آسانی بتوانند نسخه خود را از طریق این اپلیکیشن برای دفتر داروخانه مرکزی امام(ع) ارسال و هزینه داروی خود را نیز به صورت اینترنتی پرداخت کنند.
وی با اشاره به استقبال بیماران از خدمات غیرحضوری این مؤسسه ادامه داد: ارائه خدمات غیرحضوری این مؤسسه از ابتدای سال ۹۸ با هدف تکریم بیماران به ویژه بیماران خاص، کم توان و دارای مشکل حرکتی همچون ام اس، جانبازان، معلولان و... زیر نظر پزشک داروساز در دستور کار قرار گرفت و بیماران در این مدت با هماهنگی با مؤسسه از طریق شماره همراه مشخصی امکان ارسال نسخه خود را به دفتر داروخانه مرکزی امام(ع) داشتند.
رئیس داروخانه های مؤسسه خدمات دارویی رضوی با تأکید بر بهره مندی بیش از ۲ هزار بیمار از سراسر کشور از خدمات غیرحضوری این مؤسسه در چهار ماهه نخست سال جاری گفت: داروی هر نسخه با بررسی، دستور و تأیید پزشک داروساز و تحت نظارت کامل این مؤسسه برای بیماران ارسال می شود.
اله دادی تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم قرنطینه خانگی برخی از بیماران در چند ماه اخیر، خدمات دارویی غیرحضوری این مؤسسه مورد توجه عموم بیماران و خانواده های آنان در سراسر کشور قرار گرفت تا جایی که ۵۰ درصد این خدمات به بیماران غیرمشهدی ارائه شده است.
وی با بیان اینکه اپلیکیشن داروفرست از طریق برنامه بازار در دسترس مراجعان مؤسسه خدمات دارویی رضوی قرار دارد افزود: این اپلیکیشن از طریق تماس با این مؤسسه برای مخاطبان خدمات غیرحضوری ارسال می کند و عموم بیماران در هر نقطه از کشور برای استفاده از خدمات غیرحضوری این مؤسسه می‌ توانند از ساعت ۷ تا ۲۲ با خط تلفن پنج رقمی ۳۱۹۰۸(۰۵۱)، داخلی ۲۲۸ یا ۲۲۹ تماس حاصل فرمایند.
اله‌ دادی با تأکید بر افزایش زمان پاسخگویی تلفنی مؤسسه خدمات دارویی رضوی به بیماران در سال جاری گفت: علاقه ‌مندان برای دسترسی به اطلاعات بیشتر درباره خدمات متنوع این مؤسسه می توانند به وب سایت آن به نشانیwww.rpsi.ir مراجعه کنند.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.