زنجان-فرمانده انتظامی استان زنجان گفت:پلیس توان جمع آوری ۴۸ساعته معتادین را دارد ولی جایی برای نگهداری معتادین در استان نداریم.

کمپ های زنجان ظرفیت نگهداری معتادین را ندارد

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین ؛سردار رحیم  جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان روز چهارشنبه  در نشست خبری با اشاره به اینکه طی چهار ماه اول سال  سرقتهای خرد کاهش داشته است گفت:در سرقت موتور سیکلت و اماکن عمومی افزایش داشته ایم و در مجموع شاهد افزایش ۹درصدی سرقتها بوده ایم.
وی با بیان اینکه  درعرض ۴۸ساعت می توانیم معتادین متجاهر را جمع آوری کنیم ولی متاسفانه جایی برای نگهداری معتادین نداریم ادامه داد: امسال یک هزارو ۳۲۷نفر نگهدارنده و بالغ بر ۸۸۹معتاد را تحویل کمپها دادیم که ظرفیت کمپ ها تنها ۲۸۰ نفر است.
فرمانده انتظامی استان زنجان یادآورشد:با ایجاد کمپ ماده ۱۶و ظرفیتهای جدید  اجازه حضور معتادین را در جامعه نخواهیم داد.
سردار جهانبخش در پاسخ به سوال خبرنگار قدس در خصوص جرایم فضای مجازی خاطرنشان کرد:ما مشکل فنی درکشف جرایم فضای مجازی نداریم واستان زنجان مقام اول را در کشف جرایم فضای مجازی دارد.
وی در توضیح بیشتر افزود:پلیس فتای استان زنجان هکرهای استانهای دیگر را کشف می کند و دراین راستا  فیشینگ کار حرفه ای و ۹نفر دیگر را که با ترفندهایی مردم را به پای دستگاههای پوز می کشاندند ودر ترکیه فعالیت داشتند دستگیر شدند.
این مسئول یاد آورشد:۸۶درصد از جرایم  فضای مجازی کشف می شود وبسیاری از جرایم فضای واقعی به فضای مجازی کوچ کرده اند که باید این حوزه تقویت شود.    
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.