خراسان شمالی- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری هفت نفر کلاه‌بردار حرفه‌ای با ۹ فقره کلاه‌برداری به ارزش شش میلیارد و ۳۸۴ میلیون ریال در استان خبر داد.

اعتراف کلاه‌برداران حرفه‌ای به کلاه‌برداری ۶ میلیاردی در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: طی هفته گذشته ۹ نفر از شهروندان با مراجعه به پلیس آگاهی استان و اعلام این موضوع که افرادی از آنان کلاه‌برداری کرده‌اند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با تلاش مستمر کارآگاهان پلیس آگاهی استان و بررسی اظهارات شاکیان پرونده محل‌های اختفای متهمان مورد شناسایی قرار گرفت، افزود: با هماهنگی‌هایی که با مراجع قضائی انجام شد، کارآگاهان به محل‌های شناسایی‌شده اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان بابیان اینکه در همین رابطه هفت نفر کلاه‌بردار حرفه‌ای شناسایی و در چند عملیات مختلف دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان بعد از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی‌های انجام‌شده به ۹ فقره کلاه‌برداری اعتراف کردند.

سردار مظاهری بابیان اینکه ارزش ریالی کلاه‌برداری انجام‌شده توسط متهمان، شش میلیارد و ۳۸۴ میلیون ریال بود، خاطرنشان کرد: متهمان بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.