معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: بیش از ۷۰ درصد دانش آموختگان دانشگاه علمی کاربردی شاغل هستند و بیش از ۴۰ درصد هم در شغلی کار می‌کنند که در آن آموزش دیده‌اند.

۷۰ درصد دانش‌آموختگان دانشگاه علمی کاربردی شاغل هستند

به گزارش قدس آنلاین، محسن محمدزاده روز سه‌شنبه در آیین گشایش سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹  دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان رضوی در مشهد افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی ماموریت‌گراست و برنامه‌هایش بر این اساس تنظیم شده است.

وی ادامه داد: پارسال این دانشگاه در مقایسه با سایر موسسات و مراکز آموزشی که با کاهش جمعیت دانشجو مواجه بودند ۱۷ درصد نسبت به سال ۹۷ افزایش دانشجو داشت.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: همه مراکز این دانشگاه به جز چهار مرکز در ارزیابی به عمل آمده عملکرد رو به رشد داشتند که سطح‌بندی‌های انجام شده در مراکز جامع علمی کاربردی در این عملکرد موثر بوده است.

محمد زاده افزود: با توجه به شرایط ایجاد شده بر اثر ویروس کرونا، امسال تمام دروس نظری به صورت مجازی و کلاسهای مهارتی و عملی به صورت حضوری با رعایت همه اصول بهداشتی و دستورالعمها خواهد بود.

۲۰ هزار دانشجوی علمی کاربردی در خراسان رضوی

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: ۳۶ مرکز علمی کاربردی با ۱۸۷ رشته - محل کاردانی و ظرفیت پذیرش ۱۳ هزار دانشجو و ۱۱۰ رشته محل کارشناسی با ظرفیت پذیرش هفت هزار و ۱۰۰ دانشجو در این استان فعالیت می‌کنند.

مرتضی تشکری افزود: امسال در رشته‌های مرتبط با تعمیر و نگهداری خودرو و خدمات پس از فروش و در حوزه صنعت نان نیز در دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان رضوی پذیرش دانشجو داریم.

وی ادامه داد: امسال آموزشها در یک سامانه واحد به صورت یکپارچه انجام می‌شود. کلاسهای نظری به صورت مجازی و کلاسهای عملی حضوری و در گروههای کوچک با حفظ دستورالعملها برگزار خواهد شد.

مراسم آغازین سال تحصیلی دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان رضوی در موسسه خیریه بوستان شکوه مهر مشهد برگزار شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.