فرمانده انتظامی پایتخت گفت: در مسیر حفظ عفاف، حیا و امنیت و همچنین مقابله با قاچاق و ناامن کنندگان جامعه با جدیت خواهیم ایستاد.

ما در مسیر حفظ عفاف و حیای جامعه با جدیت خواهیم ایستاد

قدس آنلاین: سردار" حسین رحیمی"‌باتاکید بر اینکه فرمانده معظم کل قوا در ابتدای هفته مقدس  با بیانات خود مسیر سال جاری را برای ما ترسیم فرمودند، افزود: امام خمینی با اتکا بر فرهنگ" ما می توانیم" بزرگترین انقلاب تاریخ را رقم زدند هر چند که  دشمنان انقلاب از همان روز های ابتدای پیروزی انقلاب به دنبال این بودند تا این نظام را سرنگون کنند.

رئیس پلیس پایتخت بیان داشت: در اوایل انقلاب با توجه به توطئه های دشمنان و دست نشانده های خائن آنها در همین خیابان های تهران روزانه ده ها نفر شهید می شدند و هرگاه به خیابان می آمدیم دیگر امیدی به بازگشت به خانه نداشتیم چرا که  استکبار جهانی ده ها گروهک ایجاد کرده بود تا هر روز توطئه ای علیه نظام ایجاد کنند به طوری که در یک سال اول پیروزی انقلاب صدها عملیات برای براندازی نظام انجام شد.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه پس از نافرجام ماندن توطئه های استکبار جهانی در داخل کشورآنها  یک دیوانه‌جانی تمام عیار به نام صدام جنگی را علیه وارد جنگ با ایران کردند، عنوان داشت: دو ابر قدرت شرق و غرب همگی از صدام حمایت می کردند و ما در آن زمان هنوز نیروهای نظامی منظم و سامان دهی شده ای نداشتیم  و تنها با رهبری های داهیانه امام خمینی ( ره) و حمایت و حضور فعال ملت قهرمان ما بود که کشور از این چالش بزرگ عبور داده شد. 

وی افزود: ما با این وضعیت جلو رفتیم و  تمامی آن دسیسه ها را پشت سر گذاشتیم و امروز بیش از 40 سال از انقلاب گذشته است و کسانی که در مقابل انقلاب ایستادند همگی سرنوشتی یکسان داشتند همچنانکه تمامی همراهان صدام و رژیم دیگر اثری از آن ها باید بدانیم که هزینه سازش بیشتر از جنگ است؛ همچنانکه مصداق های سازشگران رادر کشورهای مختلف دیده ایم.          
رئیس پلیس پایتخت بیان کرد: قذافی یک شخصیت مطرح و شناخته شده در جهان بود و تمامی کشورهای سلطه گر به او قول داده بودند که با سازش ضرر نخواهد کرد اما  امروز هیچ اثری از او نیست.

وی افزود:محمدمرسی در مصر نیز پس از بازگشت از ایران عنوان کرد که هیچگاه از انقلاب اسلامی ایران پیروی نمی کند و مسیر اسلامی ترکیه را ادامه می دهد و در کمتر از یک سال با وجود اینکه یک گروه قدرتمند به نام اخوان المسلمین بودند، آمریکا در تمام دستگاه های دولت او نفوذ کرد و دولت او را سرنگون کرده و امروز شاهد هستیم که او نیز کشته شده است و هیچ اثری از او نیست.

رحیمی با اشاره به اینکه امروز با توجه به شرایط سختی و تحریم های دشمنان همه بایدتلاش مضاعفی از خود نشان دهند، عنوان داشت: رهبری فرمودند دوندگی امروز ضرورت کشور است و مدیر هر قسمتی باید این امر را سرلوحه خود قرار دهد؛ دفاع مقدس این ها را به ما یاد داد و ما در این مسیر با تمام قدرت خواهیم ایستاد. 

وی افزود: ما میراث دار شهدا هستیم و به تبعیت از امام حسین به ترامپ می گوییم که تو ما را بر سر یک دو راهی تسلیم و ذلت  و جنگ قرار داده ای؛ بدان قطعا در مقابل تو خواهیم ایستاد و تسلیم نخواهیم شد هیهات من الذله، ما کوتاه نخواهیم آمد ما سربازان ولایتیم و خواهیم ایستاد چرا که معنای میثاق با ولایت و امت همین است.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه ما از مسیر و راه سپهبد  سلیمانی و آرمان های انقلاب اسلامی عقب نخواهیم نشست،افزود: قطعا ایراداتی وجود دارد و باید در مسیر اصلاح آنها گام برداشت، ملت در سختی و فشار است اما این به آن معنی نیست که ملت کوتاه خواهد آمد چرا که به قول‌سردار سلیمانی ما ملت امام حسینیم.

فرمانده انتظامی پایتخت خاطرنشان کرد: ما در مسیر حفظ عفاف و حیای جامعه و در مسیر حفظ امنیت جامعه و در عرصه مقابله با موادمخدر، قاچاق و مقابله با ناامن کنندگان جامعه با جدیت خواهیم ایستاد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.