مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: راه انداختن جنگ ترامپ پیروز انتخابات است یا بایدن تنها راهی برای منحرف کردن ذهن جهان از مسایل اساسی روز است.

نظر حسین شریعتمداری درباره انتخابات آمریکا

قدس آنلاین: حسین شریعتمداری عصر یک شنبه در نشست مجازی تحلیل مسائل روز با حضور اساتید دانشگاهی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در برهه‌های زمانی پس از انقلاب دوره‌های مختلفی را پشت سر گذاشته است و هر بار تنها با تکیه بر توانمندی داخلی از مشکلات عبور کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در زمان جنگ تحمیلی حتی توان تهیه سیم خاردار نیز نداشتیم، گفت: جوانان برومند ما در آن دوران با تکیه بر هوش داخلی و گاه با مهندسی معکوس توانستند به بسیاری از دستاوردهای مهم در آن مقطع دست پیدا کنند و امروز با تکیه بر همین مبانی در جایگاهی هستیم که دشمنان از قدرت نظامی ما در هراس هستند.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به اینکه ویژگی‌هایی مانند ظلم‌ستیزی و استعمارستیزی در انقلاب اسلامی ایران که برگرفته از اسلام است موجب دشمنی دنیای استعمار و غرب با ایران و دین اسلام است، گفت: امروز موضوعات سیاسی در دنیا تعیین کننده بسیاری از مسائل و برای انحراف و حاشیه سازی از مسائل اصلی جهان است.

وی ادامه داد: راه انداختن جنگ ترامپ پیروز انتخابات است یا بایدن تنها راهی برای منحرف کردن ذهن جهان از مسائل اساسی روز است، ضمن اینکه تجربه سال‌ها انتخابات آمریکا نشان داده است که هر کس پیروز میدان باشد سیاست اصلی‌ای کشور در دنیا و در قبال کشور ما فرقی نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.