امام جمعه اهل سنت تایباد گفت: در این برهه حساس که دشمنان در پی ضربه زدن به آرمانها و اعتقادات دنیای اسلام هستند، وحدت و انسجام به عنوان یک ضرورت در جهان اسلام به شمار می رود.

وحدت یک ضرورت در جهان اسلام است

به گزارش قدس آنلاین، مولوی غلام نبی توکلی افزود: اتحاد، وحدت و یکپارچگی در کنار احترام و تعامل به یکدیگر یکی از آرمان‌های اصلی انقلاب و رمز بقای اسلام است.

وی ادامه داد: در شرایطی که دشمنان انقلاب و نظام بیش از هر دوره دیگری سعی در ایجاد اختلاف بین مسوولان و دلسردکردن مردم از نظام دارند توجه به سخنان مکرر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اتحاد و تعامل با یکدیگر بسیار کارساز و ضروری است.

امام جمعه اهل سنت تایباد گفت: دشمنان در طول سالیان گذشته همواره در پی ضربه زدن و خدشه دار کردن دین مبین اسلام بوده اند که اتحاد و یکپارچگی مسلمان همیشه نقشه های شوم آنها را خنثی کرده است.

وی افزود: موفقیت مسلمانان در جوامع امروزی که استکبار جهانی با تمام توان، جهان اسلام و برخی کشورهای اسلامی را نشانه گرفته، در گرو توجه به همبستگی و وحدت اسلامی است.

مولوی توکلی ادامه داد: وحدت، انسجام و همدلی بین مردم ایران باعث شده امروز کشور ما به الگویی برای دیگر کشورهای جهان تبدیل شود.

وی گفت: مهمترین ویژگی و نقطه قوت جمهوری اسلامی ایران وحدت و انسجام مردمان این سرزمین بوده است و ملت ایران باید همچون همیشه در مقابل هجمه های دشمنان بیدار و هوشیار باشند.

امام جمعه اهل سنت تایباد افزود: مردم ایران به سرزمین و کشور خود تعلق خاطر دارند و هوشیارتر از آن هستند که فریب نقشه‌های دشمنان را بخورند.

وی ادامه داد: ایران اسلامی با وجود تمام توطئه‌های دشمنان از امنیت و آرامش بسیار خوبی برخوردار است و دشمنان تمام ظرفیت‌های اختلاف برانگیز را در دستور کار خود قرار داده‌اند تا با ایجاد بدبینی میان اقوام و مذاهب ایرانی با هدف تضعیف پایه‌های اقتدار کشور و برافروختن آتش جنگ‌هایی همچون جنگ‌های فرقه‌ای و قومی زمینه اختلاف بین مردم را فراهم کنند که باید برای خنثی کردن این توطئه‌ها همه بصیر و آگاه باشیم.

۱۲ تا ۱۷ربیع الاول به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری تایباد در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.