استاندار خراسان رضوی به مناسبت سالروز گرامیداشت ۱۳ آبان ماه، پیامی صادر کرد.

پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت گرامیداشت ۱۳ آبان

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  استانداری خراسان رضوی، متن پیام محمدصادق معتمدیان به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
۱۳ آبان ماه از چند جهت برای ملت بزرگ ایران اهمیت دارد، به طوریکه در این روز چند رویداد بسیار مهم به وقوع پیوست.
تبعید امام راحل توسط رژیم ستم‌شاهی به ترکیه که مقدمه‌ای برای پیروزی تاریخی انقلاب اسلامی بود، همچنین به شهادت رساندن دانش‌آموزان و دانشجویان به دست طاغوتیان و حماسه تسخیر لانه جاسوسی آمریکای جنایتکار از رویدادهای فراموش نشدنی در این ماه است.
بیش از ۴۰ سال است که خباثت‌های آمریکای جنایتکار و عمال دست نشانده‌اش در حق ملت سرافراز ایران ادامه داشته است و دیدیم که چطور هربار با فلاکت شکست خوردند.
تحریم‌های ظالمانه شیطان بزرگ، هیچگاه از اراده ملت بزرگ ایران در طول این سالیان اخیر تا به امروز کم نکرده و با وجود تمام شقاوت‌ها و رذالت‌های سردمداران آمریکای جنایتکار، مردم شریفمان به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایرانی دوشادوش یکدیگر با قدرت ایستاده‌اند.
باید دانست، مسئله استکبارستیزی عضو جدایی ناپذیر انقلاب اسلامی ایران در برابر شیاطین روزگار است.
ایالات متحده آمریکا در برهه‌های گوناگون تاریخ، جنایات بسیاری بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم مظلوممان مرتکب شده است.
باید گفت، آخرین حماقتی که آمریکای جنایتکار به همراه رئیس جمهور قمارباز و ارتش تروریستی‌اش مرتکب شد، ترور ناجوانمردانه و مظلومانه سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانشان بود که داغی فراموش نشدنی و بزرگ بر قلوب ملت ایران است.
آمریکای جنایتکار و عمال فاسد دست نشانده‌اش باید بدانند، خون سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در رگ‌های محور مقاومت جاری است و به یاری خدا پایانی دردناک برای شیطان بزرگ و آن غده سرطانی رژیم صهیونیستی رقم خواهد خورد.
اینجانب به عنوان خادم مردم عزیزمان در استان خراسان رضوی از جوار بارگاه مطهر امام رضا (ع)، به روح امام راحل، شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای مقاومت به خصوص فرمانده غیور و فقید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی «سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» درود می‌فرستم و سالروز سیزدهم آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز دانش آموز را گرامی‌ می‌دارم.

محمدصادق معتمدیان
استاندار خراسان رضوی

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.