رییس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه گفت: شهرداری این شهر هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال از دستگاه‌های اجرایی شهرستان طلب دارد.

شهرداری تربت‌حیدریه ۱۲۷۰ میلیارد ریال از دستگاه‌های اجرایی طلب دارد

به گزارش قدس آنلاین،  نادر سلیمانی  با بیان اینکه تنها راه وصول این میزان مطالبات، استفاده از بند "و" تبصره پنج بودجه سال ۱۳۹۹ کشور است افزود: یکی از راههای دریافت مطالبات پیگیری مستمر و تعامل با دستگاه‌های اجرایی است و هر چند اقدام‌های حقوقی نیز راهگشاست اما اینگونه کارهای قهری در دستور کار ما قرار ندارد.

وی ادامه داد: مجموع دارایی‌های شهرداری در املاک بافت فرسوده، از محل فروش اوراق مشارکت، تهاتر املاک، املاک مادر تخصصی و املاک مربوط به شرکت زعفرانیه که مراحل انتقال آن در دست اقدام است و همچنین ملک بازار روز سه میلیارد و ۶۵۲ میلیون ریال است.

رییس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه گفت: شهرداری این شهر همچنین ۲ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال به بانک شهر، سهامداران پروژه شرکت زعفرانیه و دیگر طلبکاران بدهکار است.

وی افزود: هر چند با توجه به مشکلاتی که برای وصول مطالبات و پرداخت بدهی‌های شهرداری وجود دارد، برای نحوه عملیاتی شدن آن‌ها نمی‌توان نظر قطعی ارایه کرد، اما در تلاش هستیم با همراهی مسوولان شهرستان و پیگیری‌های جدی، مسایل و مشکلات را از سر راه برداریم.
سلیمانی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌هایی که در دستور کار قرار دارد، جذب سرمایه‌گذار برای ورود به پروژه بافت فرسوده و تکمیل طرح شرکت زعفرانیه است که جلساتی در این زمینه تشکیل شده و منتظر ارسال لایحه از سوی شهرداری هستیم.
مرکز شهر ۱۳۰ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.