خراسان شمالی- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از توقیف ۳ دستگاه خودرو و کشف ۹۵ راس گوسفند و تعداد ۱۱ راس گوساله غیر مجاز به ارزش بیش از دو میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال در شهرستان فاروج خبر داد.

کشف احشام غیر مجاز در  فاروج

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری در بیان جزئیات این خبر گفت: ماموران انتظامی فاروج، حین گشت زنی در سطح شهرستان، به دو دستگاه خاور و یک دستگاه کامیون حامل احشام که قصد خروج از استان را داشتند مشکوک و جهت بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند. 

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروهای توقیف شده ۹۵ راس گوسفند و تعداد ۱۱ راس گوساله غیر مجاز و فاقد مجوز دام پزشکی کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش احشام مکشوفه بیش از دو میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال برآورد شده است. 

این مقام ارشد انتظامی با اعلام اینکه احشام کشف شده پس از هماهنگی با اداره تعزیرات و استعلام از دامپزشکی به اداره اموال تملیکی استان تحویل شدند ،اظهار داشت : در این رابطه سه دستگاه خودرو توقیف و شش نفر متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی، متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف ۶ دستگاه ماینر قاچاق 
فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از کشف ۶ دستگاه "ماینر" قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ"مسعود وحیدی" در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت با اقدامات اطلاعاتی، فردی را که در مغازه یدکی خودرو اقدام به استخراج ارز دیجیتال می کرد، شناسایی کردند.

وی در ادامه افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از محل تعداد ۶ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۱۲میلیارد ریال کشف کردند.

فرماندهی انتظامی شهرستان شیروان خاطرنشان کرد: در این زمینه یک نفر متهم دستگیر که مراتب پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.