خراسان شمالی- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی از رشد ۶۲.۲ درصدی اعتبارات هزینه‌ای استان در لایحه ۱۴۰۰ خبر داد.

رشد ۶۲.۲ درصدی اعتبارات هزینه‌ای خراسان شمالی در لایحه۱۴۰۰

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی، حسن پارسی پور  اظهار داشت:برای اعتبارات هزینه‌ای در لایحه بودجه ۱۴۰۰مبلغ چهار هزار و ۱۱۴میلیارد ریال پیش‌بینی‌شده که از این میزان حدود سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال مربوط به حقوق کارکنان و مابقی سایر هزینه‌ها است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی گفت: در ردیف پیشنهادی اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای از سه ردیف اعتباری به‌جز توازن بیش از دو هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال  با ۳۴ درصد رشد نسبت به امسال برای استان در نظر گرفته‌شده است.

پارسی پور ادامه داد: با پیگیری‌ها و تلاش‌های انجام‌شده دومین مرحله تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری در سال جاری به استان اجرایی شده که هزار و ۵۰ میلیارد ریال در آبان ماه سال جاری علاوه بر هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال تیرماه به خراسان شمالی اختصاص‌یافته است.


وی در ادامه از تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات سفر رهبری به استان نیز خبر داد و گفت: در سال جاری هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال برای اعتبارات سفر رهبری در نظر گرفته‌شده بود که به‌طور کامل اختصاص داده‌شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.