۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
کد خبر: 729188

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تمامی دیدارها برای آبی‌پوشان پایتخت حائز اهمیت است، گفت: «شیخ دیاباته» همراه ما است و در صورت نیاز از او استفاده می‌کنیم.

فکری: دیاباته مشکل خاصی ندارد

قدس آنلاینمحمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ماشین‌سازی در هفته سوم لیگ برتر، اظهار داشت: مسابقات برای استقلال تفاوتی ندارد و این تیم همیشه برای برد به میدان برود. همیشه تیم مقابل استقلال انگیزه زیادی دارد و امیدوارم بازیکنان ما با تمام توان وارد زمین شوند و بتوانیم بازی خوبی ارائه داده و برنده باشیم.

وی افزود: ماشین‌سازی تیم خوبی است و مربی جوان و جسوری دارد. خیلی از بازیکنان این تیم را می‌شناسم و آنها با توجه به انگیزه‌ای که دارند می‌توانند مشکل ساز باشند. امیدوارم بازیکنانم فردا روزشان باشند و با توانایی بالایی وارد بازی شوند و در فضای سالم بتوانیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد حواشی تیمش پیش از تقابل با فولاد خاطرنشان کرد: در مورد اتفاقات بازی با فولاد در زمان بهتری صحبت خواهم کرد و مسائلی که رخ داد را بازگو خواهم کرد اما در حال حاضر تمام تمرکز برای بازی با ماشین‌سازی است. هر بازی برای ما مهم است و باید با تمرکز کافی وارد مسابقه باشیم. بعد از بازی در مورد این اتفاقات صحبت می‌کنم.

وی در خصوص اینکه کادر فنی پرسپولیس نسبت به چمن بلند ورزشگاه آزادی معترض شدند، تصریح کرد: در بازی اول ما هم چمن بلند بود و بازیکنان انتقاد کردند. امیدوارم چمن‌ها کوتاه‌تر شود. چمن بلند سرعت بازی و توپ را می‌گیرد و اجازه نمی‌دهد بازی زیبا از کار در بیاید. امیدوارم شکل چمن به نحوی شود که بازی قشنگی را شاهد باشیم.

فکری در مورد حواشی دیاباته و استفاده از این بازی در بازی فردا تصریح کرد: دیاباته مشکل خاصی ندارد و فردا از او استفاده می‌کنیم. دیاباته در اردوی ما حضور دارد و اگر لازم شد از او استفاده خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: فرشید اسماعیلی از ناحیه زانو مصدوم است. سیاوش یزدانی هم از قبل مصدوم بود. این ۲ بازیکن فردا غایب خواهند بود.

تیم فوتبال استقلال در هفته سوم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۱۵ فردا چهارشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف ماشین‌سازی تبریز خواهد رفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.