سومین مرحله طرح «مواسات و همدلی» با آماده سازی و توزیع بسته های ارزاق برای اقشار بی بضاعت حاشیه شهر مشهد صورت گرفت.

اجرای رزمایش «مواسات و همدلی» با توزیع بسته های معیشتی توسط بسیج آستان قدس رضوی

به گزارش قدس آنلاین،  به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج مستضعفان، رزمایش «مواسات و همدلی» با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در بین بسیجیان حوزه مقاومت این آستان مقدس و با آماده سازی بسته های ارزاق برای توزیع میان خانوارهای کم برخوردار حاشیه نشین مشهد انجام شد.
مصطفی خاکسار قهرودی قائم مقام آستان قدس رضوی در جریان اجرای این برنامه حمایتی گفت: در مناسبت های مختلف به همت بسیج مستضعفین اقدامات متعددی انجام شده است. در ماه‌های اخیر که کشور در حال مقابله با بیماری کرونا است، بسیج در کمک رسانی به نیازمندان هم نقش بسیار مؤثری را ایفا کرده است.

طرحی برای اجرای تکلیف
وی اضافه کرد: بسیج آستان قدس رضوی در این مسیر به همت همه بسیجیان عزیز تلاش خود را به کار بسته است تا در این مرحله با تهیه بسته‌های معیشتی در خدمت مردم باشد. اقلام با شناسایی از پیش صورت گرفته، تهیه و در اختیار خانوارهای نیازمند قرار خواهد گرفت.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، این اقدام را تلاشی درجهت حفظ و تقویت فضای کمک رسانی و نوع دوستی معرفی و ابراز کرد: این طرح کمک مؤمنانه‌ای است که بسیجیان آستان قدس رضوی به تبعیت از دستور رهبر معظم انقلاب به عنوان یک وظیفه و تکلیف مهم به آن توجه داشتند.
وی با قدردانی از این حرکت شایسته و ارزشمند افزود: این تلاش و همکاری در یک حرکت خیرخواهانه تجسم پیدا کرده و امیداوریم این روحیه تدوام داشته باشد و بسیجیان چون همیشه در خدمت مردم و نیازمندان کارهای مؤثری را به انجام برسانند.

سهمی در تحقق رزمایش مؤمنانه
مجید علوی تبار فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی آستان قدس رضوی با اشاره به دو طرح اجرا شده در هفته بسیج اظهار کرد: همزمان با چهارم آذرماه، ۴۰ بسیجی با حضور در سازمان انتقال خون، خون خود را برای کمک به بیماران نیازمند اهدا کردند.
وی با تشریح جزئیات اجرای طرح مواسات در این حوزه مقاومت بسیج ادامه داد: به همت اعضای پایگاه‌های مختلف بسیج، بسته‌های اقلام کمک معیشتی تهیه شد و پس از شناسایی جامعه هدف توسط خود نیروها، امروز، ششم آذرماه این بسته‌ها در میان اقشار بی بضاعت شهر مشهد توزیع خواهد شد.
وی این اقدام بسیجیان را تلاشی برای تحقق رزمایش مؤمنانه برشمرد و گفت: بسته‌های تهیه شده شامل برنج ایرانی، تن ماهی، چای، ماکارونی، حبوبات، روغن، شکر، رب و ... به ارزشی هر بسته حدود ۵۰۰ هزار تومان است و بحمدلله این حرکت های حمایتی تا از بین رفتن بیماری و رفع گرفتاری مردم ادامه خواهد داشت.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.