شرکت SONY تصمیم به حذف CYBERPUNK ۲۰۷۷ از فروشگاه پلی استیشن پس از چند مورد شکایت گرفت.

سونی بازی CYBERPUNK ۲۰۷۷ را از فروشگاه پلی استیشن حذف کرد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، بلافاصله پس از انتشار Cyberpunk ۲۰۷۷ که مدتها گیمرها و علاقه‌مندان انتظار آن را می‌کشیدند ، تعداد زیادی از گیمرها از توسعه دهندگان CD Projekt RED  از بی ثباتی بازی و گرافیک بسیار ضعیف سازندگان لهستانی آن شکایت داشتند.

نسخه کنسولی این بازی بیشترین ایراد را دارد، نظرات خشمگینانه افرادی که این بازی را خریداری کرده‌اند، به صورت گسترده در فضای مجازی پخش می‌شود، در این نظرات گفته شده است که این بازی عملاً در PS۴ ، Xbox One و One S قابل اجرا نیست.



گیمرهای ناامید خواستار این بودند که CD Projekt RED بازی را به طور کامل دوباره بازسازی کند، به طوری که بازی از نظر گرافیکی حداقل کمی با نسخه PC مطابقت داشته باشد و بسیاری نیز انتظار کاهش اشکالات قابل توجه بازی را دارند.

چندی پیش در واکنش به ادعاهای مطرح شده از سوی کاربران، PS۴ ، Sony Interactive Entertainment از حذف Cyberpunk ۲۰۷۷ از فروشگاه PlayStation خبر داد و پول کسانی را که بازی را از طریق فروشگاه آنلاین خریداری کرده‌اند، به صورت کامل برمی‌گرداند.

"SIE تلاش می‌کند تا سطح بالایی از رضایت مشتری را تضمین کند و بازپرداخت کامل را برای تمام گیمرهایی که Cyberpunk ۲۰۷۷ را از طریق PS Store خریداری کردند، آغاز می‌کنیم."



شرکت CD Projekt RED همچنان از وضعیت نسخه‌های PS۴ و Xbox One Cyberpunk ۲۰۷۷ عذرخواهی می‌کند و قول می‌دهد اشکالات را برطرف کرده و روند کلی بازی را در اوایل سال آینده بهبود بخشد.

بازی Cyberpunk ۲۰۷۷ در PS۴ و Xbox One کاملاً ناکام است



مجله بازی Jeuxvideo.com فرانسوی اولین بررسی نسخه کنسول بازی RPG Cyberpunk ۲۰۷۷ را برای کنسول های بازی PlayStation ۴ و Xbox One منتشر کرده است.

با توجه به بررسی های نظر گیمرها ، نسخه کنسول از نظر عملکرد فنی وحشتناک به نظر می‌رسد. لذت بردن از روند گرافیکی بازی بسیار مشکل ساز خواهد بود و مجله به این نسخه ۳.۵ امتیاز از ۱۰ امتیاز ممکن را داده است و مخاطبان، این بازی را با نمره (۳.۱ / ۲۰) بسیار پایین تر ارزیابی کردند.



بازی Cyberpunk ۲۰۷۷ فقط در چند صحنه قابل پخش است و اشکالات نه چندان جزئی در این قسمت وجود دارد ، کاوش در دنیای باز اغلب دشوار و کاملاً غیرقابل اجرا است. بافت‌ها و جزئیات نمایش داده نمی‌شوند یا تار هستند، وضوح پایین است ، ترمزها و یخ زدگی ها غیر واقعی ، تأخیر رابط کاربری و دچار اشکالات متعدد هستند. این نسخه گواه بر این است که این بازی قرار نبوده چیزی جز یک بازی معمولی برای سیستم عامل‌‍های نسل بعدی باشد.

گیمرها برای بررسی شروع به انتشار یک فیلم و عکس از صحنه های بازی کردند که تمام اشکالات Cyberpunk ۲۰۷۷ را برای PS۴ و Xbox One نشان می‌دهد. برخی از بازیکنان خواستار بازپرداخت نسخه‌های کنسولی Cyberpunk ۲۰۷۷ هستند. در حالی که دیگران معتقدند که نسخه های بازی برای PS۴ و XOne باید به طور کلی لغو شوند.



در زمان انتشار ، توسعه دهندگان گزارش دادند که فروش اولیه نسخه رایانه‌ای Cyberpunk ۲۰۷۷ در همان روز اول به مرز ۵ میلیون رسیده است. امیدواریم عملکرد در کنسول های بازی نسل جدید متفاوت باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.