۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳
کد خبر: 733303

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از وقوع یک فقره قتل توسط جوان ۱۶ ساله‌ای در تهرانپارس خبر داد.

مرگ خونین در جشن تولد

قدس آنلاین:  سرهنگ جلیل موقوقه‌ای رییس پلیس پیشگیری پایتخت، از وقوع یک فقره قتل در شب گذشته خبر داد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح خبر فوق اظهار داشت: شب گذشته وقوع یک فقره قتل به ماموران کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس اطلاع داده شد که در پی آن ماموران با حضور در محل اقدام به بررسی صحنه جرم کردند. 

سرهنگ موقوفه ای با بیان اینکه مقتول جوانی ۲۳ ساله بود که در پی وارد شدن ضربه چاقو به شکم و خونریزی شدید جان خود را از دست داده بود، تصریح کرد: ماموران با هماهنگی بازپرس کشیک قتل تحقیقات خود را آغاز کرده و متوجه شدند که این نزاع پس از یک مراسم تولد در همان محدوده رخ داده است. 

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: ماموران در عرض کمتر از یک ساعت مخفیگاه متهم به قتل را که جوانی حدودا ۱۶ ساله بود، پیدا کرده و او را دستگیر کردند؛ فرد دستگیر شده تحت بازجویی به جرم خود اعتراف کرد. 

سرهنگ موقوفه ای درباره علت وقوع جرم گفت: طبق اعتراف متهم و شهود، برادر قاتل و مقتول در یک مراسم تولد در محدوده تهرانپارس حضور داشتند اما در میانه مراسم با هم درگیر شده‌اند که این درگیری با وساطت دیگر افراد به پایان رسید اما در پایان مراسم این دو نفر برای هم خط نشان کشیده و یکی از طرفین دعوا در تماس با برادر کوچکترش از او خواسته که به محل قرار برای دعوا بیاید که برادر کوچکتر نیز با یک کارد بزرگ خود را به محل رسانده بود. 

وی افزود: دقایقی بعد از ورود برادر ۱۶ ساله به محل، وی ناگهان کارد آشپزخانه را به شکم مقتول که ۲۳ سال سن داشت وارد کرده و متواری می‌شود اما پس از ورود پلیس به موضوع این فرد شناسایی و دستگیر شد. 

وی خاطرنشان کرد: پرونده این فرد برای بررسی به دادسرا ویژه جرائم اطفال ارجاع داده شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.