استاندار خراسان رضوی گفت: در قالب یک برنامه یک ساله در ۱۳۰ روستای استان، ایستگاه دیجیتال صدا و سیما احداث می‌شود تا در نتیجه آن همه روستاهای بالای ۵۰ خانوار استان از پوشش دیجیتال بهره‌مند شوند.

احداث ایستگاه دیجیتال در ۱۳۰ روستای خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، محمدصادق معتمدیان در حاشیه جلسه بررسی وضعیت پوشش شبکه‌های دیجیتال در روستاهای استان افزود: در این جلسه گزارشی از وضعیت پوشش دیجیتال در استان و به ویژه در مناطق مرزی، کم برخوردار و روستاهای استان ارائه شد.

وی ادامه داد: براساس تلاش‌هایی که در گذشته انجام گرفته، خراسان رضوی از نظر وضعیت پوشش دیجیتال در وضعیت خوبی قرار دارد، اما به دلیل وسعت و پراکندگی استان و سخت گذر بودن بسیاری از روستاها، بخشی از این مناطق از پوشش مناسبی برخوردار نیستند.

استاندار خراسان رضوی از بهره‌مندی همه روستاهای بالای ۵۰ خانوار استان از پوشش دیجیتال در یک سال آینده خبر داد و گفت: در این جلسه مقرر شد، با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود استان اعم از سازمان صدا و سیما، معاونت امور عمرانی استانداری و فرمانداری‌ها، یک برنامه زمان بندی مشخص تدوین شود تا در قالب یک برنامه یک ساله در ۱۳۰ روستا ایستگاه دیجیتال احداث شود.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.