رئیس اتحادیه فرش دستباف مشهد گفت: گشت‌های مشترک بازرسی با بازرسین اتاق اصناف مشهد و سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی آغاز شده تا بدین وسیله از فعالیت قالیشویی‌های غیرمجاز جلوگیری شود.

مراقب قالیشویی‌های جعلی باشید

به گزارش قدس آنلاین، هادی مخملی در خصوص فعالیت قالیشویی‌ها در ایام پایانی سال  اظهار کرد: شهروندان آگاه باشند که عده‌ای از افراد سودجو با انتشار اوراق تبلیغاتی با چند خط تلفن همراه  و یا از طریق آگهی‌های غیر مجاز در سایت دیوار تبلیغات کرده و اقدام به جمع‌آوری فرش از منازل می‌کنند.

وی تاکید کرد: از شهروندان تقاضا داریم تا قبل از اقدام به  برون‌سپاری قالی‌های خود به قالیشویی‌ها از ماهیت و  مجاز بودن این مراکز از طریق اتحادیه اطمینان حاصل نمایند.

مخملی افزود: شهروندان باید برای اطلاع از ماهیت این مراکز با شماره‌های اتحادیه که عبارتند از  ۳۸۵۴۴۲۱۹-۳۸۵۴۶۳۰۹ تماس حاصل فرمایند. همچنین شهروندان کارت‌شناسایی راننده را بررسی کرده و شماره ماشین مربوطه را یادداشت برداری کنند.

رئیس اتحادیه فرش دستباف مشهد ادامه داد: در صورت رخ دادن هر مشکلی شهروندان باید به اتحادیه مراجعه کرده و  از قالیشویی مربوطه شکایت کنند.

وی عنوان کرد: در خصوص فعالیت مراکز قالیشویی‌ در ایام پایان سال گشت‌های مشترک بازرسی با بازرسین اتاق اصناف مشهد و سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی آغاز شده و از فعالیت قالیشویی‌های غیرمجاز جلوگیری می‌شود.

مخملی از برگزاری جشنواره فروش فوق العاده نوروز ۱۴۰۰ در ایام پیش‌رو خبر داد و افزود: در جشنواره فروش فوق العاده نوروز ۱۴۰۰ تلاش می‌شود تا قالیشویی‌هایی که اعلام آمادگی می‌کنند و  منتخب اتحادیه هستند حضور فعال داشته باشند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.