نماینده نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حمایت از تصویب بودجه زیارت برای سال ۱۴۰۰اراده واقعی خود به ائمه اطهار را نشان دهند.

 طرح پیشنهاد بودجه زیارت برای سال  ۱۴۰۰از سوی نمایندگان خراسان رضوی، قم و فارس/حمایت از  بودجه زیارت مظهر اراده واقعی نمایندگان به ائمه اطهار

هاجر چنارانی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: در بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰در مجلس شورای اسلامی هنوز برخی پیشنهادهای نمایندگان بررسی نشده است.

وی تصریح کرد: یکی از این موارد ، اختصاص بودجه زیارت برای سال ۱۴۰۰است که نمایندگان استان های خراسان رضوی، قم و فارس در قالب یک پیشنهاد موضوع آن را مطرح کرده اند.

رئیس کمیسیون توسعه زیرساخت های گردشگری و سیاحتی مجلس شورای اسلامی افزود: از این رو درباره کسب رای لازم برای این پیشنهاد و گنجاندن آن در بودجه سال آینده در حال رایزنی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستیم تا قدرت چانی زنی و دفاع از این پیشنهاد را افزایش دهیم ، از این رو انتظار می رود نمایندگان با نظر مثبت و موافقت با این پیشنهاد ، اراده واقعی خود به ساحت ائمه بزرگوار (ع) را نشان دهند.

وی با بیان اینکه در این باره با کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نیز صحبت هایی انجام شده است، ادامه داد: تقویت زیرساخت های این سه استان برای حضور زائر و گردشگر نیاز به توجه ویژه دولت و مجلس در اختصاص بودجه دارد.

نماینده نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حضور و ماندگاری زائر در شهرهای مذهبی کشور طی سال های گذشته با کاهش مواجه شده است و در صورت بی توجهی ارکان حاکمیتی به این موضوع ممکن است این ماندگاری در سال های آینده  کاهش بیشتری داشته باشد که بدون تردید آثار سوء خود از جمله از بین رفتن اقتصاد زیارت را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.