۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
کد خبر: 744054

ستاره باتجربه بایرن مونیخ با ۱۳ پاس گل بهترین عملکرد را در پنج لیگ معتبر اروپایی داشته است.به نقل از اسکای اسپورت، بایرن مونیخ در هفته بیست و پنجم رقابت‌های بوندسلیگا به مصاف وردربرمن رفت و توانست با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

درخشش «متخصص فضا در زمین»

مولر در این بازی هم تأثیرگذار بود و دو پاس گل به هم تیم‌های خود داد.

شبکه آماری اسکواکا اعلام کرد مولر در فصل جاری بوندسلیگا ۱۳ پاس گل داده است و تاکنون هیچ بازیکنی در پنج لیگ معتبر اروپایی نتوانسته به این تعداد پاس گل برسد.مولر همچنین تنها در بازی‌های برابر وردربرمن ۱۶ پاس گل داده است و تاکنون هیچ بازیکنی در تاریخ بوندسلیگا موفق نشده برابر یک تیم ۱۶ پاس گل بدهد.

بازیکن باتجربه بایرن در دوران کواچ نیمکت نشین شد و تا آستانه جدایی از تیم پیش رفت اما با آمدن فلیک او به روزهای اوج خود برگشته است و از بهترین و آماده ترین بازیکنان تیمش در یک سال اخیر بوده است.

حدود سه سال از تصمیم غیرمنتظره یوواخیم لوو برای حذف همیشگی توماس مولر از ترکیب تیم ملی آلمان بعد از ناکامی در جام جهانی سپری شده و این بازیکن باتجربه به‌قدری در ترکیب بایرن مونیخ درخشان ظاهر شده که همگی خواهان بازگشت دوباره او به ترکیب مانشافت هستند. اتفاقی که به نظر می‌رسد به زودی رخ خواهد داد و توماس مولر در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ حاضر خواهد بود.

متخصص فضا در زمین(لقب مولر) می‌گوید حس می‌کند به زودی قرار است به ترکیب تیم ملی آلمان بازگشته و در تابستان برای کسب موفقیت تلاش کند. «تصور می‌کنم قرار است در فصل تابستان نیز برای فتح عناوین قهرمانی تلاش بکنم. البته در ادامه خواهیم دید که آیا بعد از فینال لیگ قهرمانان فصل برای من به پایان خواهد رسید یا اینکه من برای تیم ملی آلمان در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا بازی خواهم کرد. اما قطعاً من آماده بازی کردن هستم».

مولر در مورد جانشین یواخیم لوو در تیم ملی آلمان می‌گوید: من هنوز نظری در این مورد ندارم. آنچه برای آلمانی‌ها باید مهم باشد این است که در تابستان در یورو به موفقیت دست یابیم».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.