هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر امروز در حالی آغاز می شود که هنوز نقل و انتقالات نیم فصل در جریان است و تیم هایی که قرارداد بازیکنان جدید را ثبت کرده اند می توانند با چهره‌ای جدید رقابت‌ها را ادامه دهند.

استقلال و آخرین بازی سال با مجیدی

در این بین استقلال با توجه به بسته بودن پنجره اش و چالشی که در انتقال پول بودروف با آن روبه‌رو شده همچنان نمی‌تواند از بازیکنانی نظیر مهری و آرمان رمضانی استفاده کند. با این حال بازی با ماشین سازی با همان ترکیب قبلی برای استقلال خیلی سخت نخواهد بود. تیم تبریزی هنوز روی نیمکت متزلزل است و در انتهای جدول دست و پا می زند. شناخت خوب کمالوند از تیم های تبریزی برگ برنده مجیدی برای بازی امروز است. مجیدی در این بازی در نبود دیاباته که به کشورش سفر کرده از زوج مطهری و قایدی استفاده می کند. استفاده از این زوج باعث می‌شود بازی استقلال بیشتر روی زمین بیاید و کار هافبک‌های میانی برای شکافتن عمق دفاع حریف بیشتر می شود. استقلال این فرصت را دارد تا با پیروزی مقابل تیم فانوس به دست روند خوب خود با کادرفنی جدید را سرعت ببخشد.

اما دیگر نبرد حساس امروز را تیم های ته جدولی نساجی و سایپا برگزار می‌کنند. نساجی این فصل بعد از هنگ کردن کامپیوتر مجید جلالی به هنر ساکت الهامی دلخوش کرده است. مربی که نشان داده در شرایط سخت تمرکز خوبی دارد. از سوی دیگر سایپا با صادقی همان تیمی بوده که انتظارش می رفته است. بد باخت و سخت برد.سایپا دارای بیشترین تساوی در جدول است و این نشان می‌دهد که به راحتی اهل باج دادن نیست.

با این حال پیروزی بر مردان شهر خسته بهترین فرصت برای نارنجی پوشان است که قبل از پایان قرن کمی در جدول بالا بیایند.

بازی پیکان و ذوب آهن هم بی شباهت به نبرد نساجی و سایپا نیست. ذوب آهن به نظر می‌رسد جان تازه ای گرفته است و مقابل پیکان اهل باختن نیست که اگر ببازد نشان می‌دهد مشکل این تیم فقط مربوط به نیمکت نیست. بازی فولاد و گل گهر هم در این هفته لغو شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.