دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: اولویت نخست کمیته‌های ۱۳گانه ستاد خدمات سفر استان رعایت جامع و دقیق پروتکل‌های بهداشتی و نظارت جدی بر آن است.

رعایت پروتکل‌های بهداشتی اولویت نخست ستاد خدمات سفر خراسان رضوی است

به گزارش قدس آنلاین، ابوالفضل مکرمی‌فر امروز در سومین نشست ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی ویژه نوروز ۱۴۰۰ بر آمادگی کمیته‌های این ستاد برای ایام نوروز پیش رو تاکید و بیان کرد: مسوولان کمیته‌های ۱۳ گانه ستاد خدمات سفر در این نشست آمادگی خود را برای ارائه خدمات‌ مناسب و موثر به زائران و گردشگران د خراسان رضوی تشریح کردند.

وی همچنین به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اجرای سفرهای ایمن و هوشمند اشاره و بیان کرد: رعایت همه‌جانبه پروتکل‌های بهداشتی و برخورد با متخلفان در این چارچوب اولویت نخست است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان رضوی نیز در این نشست به تشدید اقدامات نظارتی و فعالیت ۱۵۰ ‬بازرس اشاره و بیان کرد: اقامت در حسینیه‌ها، مدارس و خانه‌های شخصی، اقامتگاههای دستگاههای اجرایی و چادرهای مسافرتی در طول ایام نوروزی ممنوع است.  

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی دیگر سخنران نشست ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی نیز گفت: سفر به این استان در قالب تورهای گردشگری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اقامت صرفا در تاسیسات گردشگری مجاز و بلامانع است.  

محمدصادق براتی افزود: اقدامات پیشگیرانه در تمامی کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر همچون کمیته‌های حمل ‌و نقل و خدمات شهری در حال انجام است.  

همچنین گزارش اقدامات انجام شده از سوی مسوولان کمیته‌های ۱۳گانه ستاد خدمات سفر در این نشست ارائه و تشریح شد.  

خراسان رضوی با برخورداری از دو هزار و ۷۰۰ واحد تاسیسات گردشگری رتبه نخست کشور را در این حوزه دارد.  

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.