معاون شهردار مشهدمقدس گفت: با اجرای پل شهید برونسی، ترافیک کهنه انتهای وکیل آباد مشهد کاهش می‌یابد.

ترافیک کهنه انتهای وکیل آباد مشهد کاهش می‌یابد

به گزارش قدس آنلاین، خلیل‌الله کاظمی ظهر امروز در مراسم افتتاح دوربرگردان غیرهم‌سطح شهید برونسی اظهار داشت: تیرماه سال جاری عملیات اجرایی پروژه زیرگذر شهید برونسی آغاز شد تا مشکل ترافیکی پل پرتوی حل شود، طبق آمار ۲۰ تا ۳۰ درصد از پل پرتوی به میدان نمایشگاه می روند و این زیرگذر کمک می‌کند تا بار ترافیکی کم شود. زیرگذر بولوار پیروزی را نیز شامل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این پروژه ۶ ماهه به اتمام می‌رسید اما معارضات زیادی داشت بیان کرد: ۸ هزار و ۶۳۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی حوزه ترافیک بوده است. ۷۸ درصد جذب مالی داشتیم، ۱۷۳ پروژه تعریف شده داریم و ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی پروژه‌هاست.

کاظمی افزود: در ۳ شیفت کاری مشغول فعالیت هستیم، همکارانم از کار خسته نمی‌شوند اما حواشی آنها را خسته می‌کند.  

امیر سیاوش حجازی، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد نیز در این مراسم اظهار داشت: پروژه زیرگذر شهید برونسی ۹ معارض بزرگ داشت، جابه‌جایی لوله‌های آب، برق ۲۰ کیلووات و فیبر نوری از این نمونه بود.

حجازی با بیان اینکه این معارض‌ها با هماهنگی دیگر نهادهای شهری در کوتاه ترین زمان رفع شد تصریح کرد: باید از ساکنان محل و شهروندان هم برای انسداد و محدودیت ترددها عذرخواهی کنم.

وی گفت: این پروژه به کاهش ترافیک منطقه کمک شایانی خواهد کرد.

محمدهادی مهدی‌نیا، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهرمشهد نیز گفت: اگر نقشه پروژه‌های عمرانی را نگاه کنیم تراکنش پروژه‌های متنوع عمرانی را می‌بینیم. بابت این فعالیت‌های شبانه روزی سپاسگزارم.

مهدی نیا خاطرنشان کرد: تعریض پل پرتوی، اصلاح هندسی انتهای بولوار وکیل‌آباد و احداث این دوربرگردان رفت و آمد و ترافیک شاندیز و طرقبه را تسهیل می‌کند. با افتتاح پل ۴ سطحی آزادگان نیز این پازل کامل خواهد شد.

وی بیان کرد: از نمایندگان مجلس درخواست دارم مشکل نرم افزاری مشهد طرقبه شاندیز را حل کنند و نگذارند استخوان لای زخم بماند! نباید زمین های چند هکتاری تبدیل به ۵۰۰ متر شود. امیدوارم پس از کرونا مردم بتوانند بدون ترافیک به طرقبه شاندیز بروند.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.