رئیس کمیته ملی المپیک گفت: فدراسیون فوتبال این اراده را دارد تا در مقابل زیاده‌خواهی دیگران مقاومت کند و البته با راهبرد مقاومت و دفاع از حقوق ملت قدم‌های مثبتی برداشته است. دیگران باید بدانند با رفتار سیاسی نمی‌توانند اراده خود را بر ملت تحمیل کنند.

 فدراسیون فوتبال در مقابل زیاده‌خواهی دیگران مقاومت کند

به گزارش قدس آنلاین، «سیدرضا صالحی امیری»  رییس کمیته ملی المپیک امروز (یکشنبه)  با حضور در فدراسیون فوتبال با «شهاب‌الدین عزیزی‌خادم»  رئیس و  «حمیدرضا مهرعلی»  سرپرست نایب رئیسی اول و دیگر مسئولین فدراسیون فوتبال دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار دو طرف در مورد مشارکت در هزینه‌های تیم امید و حمایت همه جانبه از این تیم به توافق رسیدند.

صالحی امیری در حاشیه این دیدار اظهار داشت: امیدوارم در سال نو، نگاه نو، تحول، اخلاق‌مداری، همدلی، هم‌نوایی و هم‌گرایی سرلوحه کار ما باشد. در سال جدید ملت بزرگ از این بیماری بزرگ نجات پیدا کند تا لبخند را بر لبان ملت ببینیم و دل ملت ایران شاد باشد.

وی ادامه داد: امروز در فدراسیون فوتبال حضور یافتم تا ضمن تبریک، برای عزیزی‌خادم آرزوی موفقیت داشته باشم. امیدوارم با انگیزه، نشاط و جدیتی که دارند در مسیر پر مشقتی که آغاز کرده‌اند، به نتیجه مثبتی منتهی شود. هر چند که در ابتدای راه با مشکلاتی مواجه شدند اما باور دارم با اراده و انگیزه‌ای که وجود دارد از این مسیر سخت عبور خواهند کرد.

رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: فدراسیون این اراده را دارد تا در مقابل زیاده‌خواهی دیگران مقاومت و حق مطلب را ایفا کند. ایران بزرگ در آسیا و جهان به مانند نگینی می‌درخشد و هیچ‌کسی نمی‌تواند چهره تابناک ایران را مخدوش کند. در حوزه فوتبال نیز جامعه ما علاقمند به این رویداد است و میزبانی حق ملت ایران است.

وی ادامه داد: خوشبختانه تلاش‌های وسیعی آغاز شده است که امیدوارم به نتیجه مثبت منجر شود. وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، وزارت امور خارجه و مجموعه نظام در این مسیر با فدراسیون همکاری خواهند کرد.

صالحی امیری در خصوص تیم ملی امید گفت: در حوزه تیم ملی امید نیز مذاکرات مثبتی داشتیم. قرار است به صورت مشترک همکاری خود را با فدراسیون فوتبال ادامه دهیم. در هزینه‌ها مشارکت داشته باشیم و آن را تقبل خواهیم کرد. هر نوع حمایتی که می‌تواند به توسعه و موفقیت تیم ملی امید کمک کند، دریغ نخواهیم کرد و این یک رسالت برای کمیته المپیک است.

وی در پایان گفت:  فدراسیون فوتبال باید در حوزه بین‌الملل فعال‌تر ظاهر شود. حضور فعال و اکتیو فدراسیون در عرصه بین‌الملل به منزله دفاع از حقوق فوتبال ایران در عرصه آسیا و جهان است و قدم اول نحوه مواجه با پرونده‌ای است که امروز کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برای ایران ایجاد کرده است. خوشبختانه در مدت کوتاه، رئیس فدراسیون با راهبرد مقاومت و دفاع از حقوق ملت قدم‌های مثبتی برداشته است. باید دیگران بدانند با رفتار سیاسی و زیاده‌خواهی نمی توانند اراده خود را بر ملت تحمیل کنند. برای ایشان و همکاران و مجموعه فوتبال ایران که یکی از کانون‌های اصلی نشاط ملی است، آرزوی عزت و سلامت در سال جدید دارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.