مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد از برقراری بیش از ۱۲ هزار و ۶۰۰ تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ این سازمان طی هفت روز خبر داد و گفت: نیمی از این تماس‌ها مزاحمی بوده است.

ثبت بیش از ۶۵۰۰ تماس تلفنی مزاحمی با آتش‌نشانی مشهد طی ۷ روز

به گزار ش قدس آنلاین،  رضا حیدری اظهار کرد: براساس استخراج و پالایش داده‌های آماری توسط کارشناسان گروه برنامه‌ریزی سازمان آتش‌نشانی مشهد در هفته گذشته و از مورخه دوازده لغایت هجدهم فروردین ماه سال جاری، ۱۲ هزار و ۶۱۲ تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی مشهد برقرار شده که از این تعداد تماس ۶ هزار و ۵۸۷ تماس آن مزاحمی بوده است.

مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد افزود: در این هفت روز در مجموع ۳۶۷ عملیات توسط آتش‌نشانان انجام شده که ۱۳۳ مورد آن اطفای حریق و ۲۳۴ عملیات نیز امداد و نجات و خدمات ایمنی بوده است.

وی ادامه داد: در ماموریت‌های اعزامی طی این مدت یک هزار و ۷۴۵ آتش‌نشان حضور داشته‌اند و به‌وسیله ۵۵۸ دستگاه خودروی سبک و سنگین اطفای حریق و موتورسیکلت‌های آتش‌نشانی این ماموریت‌های امدادی انجام شده است.

حیدری خاطرنشان کرد: در مجموع عملیات‌های اطفای حریق و امداد و نجات، همچون ماه‌های گذشته، رهاسازی گرفتارشدگان در آسانسورها در صدر عملیات‌های امداد و نجات این سازمان طی ۷ روز بوده است.

مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد یادآور شد: طی هفت روز ۵۸۴ هزار و ۱۶۶ متر مربع نیز کنترل ایمنی ساختمان‌های در حال احداث و یا تکمیل شده، مسکونی، تجاری، اداری و مراکز درمانی و همچنین ۱۱۰ بازدید پیشگیرانه توسط همکاران اداره پیشگیری و نظارت سازمان صورت گرفته است.

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.