مسئول بخش دندان‌پزشکی «غدیر» بیمارستان فوق تخصصی رضوی از انجام ماهانه حدود ۷۰۰ اقدام درمانی دندان‌پزشکی در این بخش در سال گذشته خبر داد.

ارائه ماهانه ۷۰۰ خدمت دندان‌پزشکی در بخش «غدیر» بیمارستان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، دکتر «محمد مرتضوی» به مناسبت ۲۳ فروردین ماه؛ روز دندان‌پزشکی بیان کرد: واحد دندان‌پزشکی بیمارستان رضوی از سال ۱۳۸۴ همزمان با افتتاح این بیمارستان فعال شد و در سال گذشته خدمات و امکانات آن توسعه یافته یافت. مرتضوی افزود: از ابتدای تابستان سال ۹۹ در راستای گسترش فضا و افزایش ارائه خدمات دندان‌پزشکی به بیماران، بخش جدید «غدیر» در بیمارستان رضوی در ساختمانی با زیربنای نزدیک به ۳۵۰ مترمربع و خارج از محیط بستری، اورژانس، جراحی راه‌اندازی شد.

پیش‌رو در ارائه خدمات تخصصی دندان‌پزشکی

دکتر مرتضوی ادامه داد: در واحد دندانپزشکی بیمارستان رضوی بیشتر روش‌های جدید دنیا استفاده می شود و با توجه به تجهیزات و امکانات خود و ارائه تمامی خدمات، این واحد به عنوان یکی از مراکز دندان‌پزشکی پیش‌رو در شرق کشور به شمار می‌آید.

وی گفت: متخصصان شناخته شده رشته‌های مختلف دندان‌پزشکی از جمله درمان ریشه، ترمیم و زیبایی، ایمپلنت، اطفال، پروتزهای دندانی، جراحی فک و صورت، بیماری‌های لثه و... در این بخش به عموم بیماران خدمت‌رسانی می‌کنند.

مسئول بخش دندان‌پزشکی بیمارستان رضوی ادامه داد: در کلینیک غدیر، با هدف افزایش دقت در انجام برخی اقدامات دندان‌پزشکی از میکروسکوپ استفاده می شود، همچنین با بهره‌گیری از فناوری دندان‌پزشکی دیجیتال امکان تحلیل پروتزهای دندانی و ترمیم‌های مختلف در کوتاه‌ترین زمان و بیشترین دقت وجود دارد.

این متخصص دندانپزشکی همچنین گفت: نخستین اتاق عمل مجهز دندان‌پزشکی شرق ایران که برای انجام خدمات تحت بیهوشی در بیمارستان رضوی راه‌اندازی شده نیز به زودی فعالیت دوباره اش در مجاورت اتاق‌های عمل مرکزی بیمارستان و با تجهیز کامل از سر گرفته خواهد شد.

مجهز به سیستم تهویه پیشرفته برای مدیریت شرایط کرونا

مرتضوی رشته دندان‌پزشکی را از مشاغل پرخطر در دوران شیوع کرونا نام برد و خاطرنشان کرد: دندان‌پزشکان بخش غدیر بیمارستان رضوی مشهد در یک سال اخیر سعی کردند خدمات خود را در بالاترین استانداردها با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی به عموم بیماران در فضایی مناسب ارائه کنند.

وی افزود: این بخش با ۸ یونیت فعال بوده و به سیستم تهویه پیشرفته مجهز است تا بیماران بتوانند با آرامش خاطر از خدمات آن در دوران مقابله با بیماری کرونا، همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت ۸ تا، ۱۹ از خدمات آن بهره مند شوند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.