۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
کد خبر: 747609

مسئولان باشگاه پرسپولیس معتقدند هندی‌ها به هیچ وجه شایستگی میزبانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را ندارند. آن‌ها با اشاره به کارشکنی‌های موجود مدعی هستند کنفدراسیون فوتبال آسیا در انتخاب هند مرتکب اشتباه شده و این کشور قادر به میزبانی نیست؛ در همین حین رسانه‌های هندی با انتقاد صریح از رفتار مدیران باشگاه پرسپولیس علت این ناهماهنگی‌ها و مشکلات را رفتار غیرورزشی مسئولان این باشگاه می‌دانند.

نبرد رسانه‌ای در هند

با این حال سؤال بزرگی که در ذهن هواداران فوتبال نقش بسته این است که چرا کاروان پرسپولیس با چنین مشکلاتی برای اقامت در هند روبه‌رو شد؟ گفته می‌شود همه چیز از یک پست اینستاگرامی بحث برانگیز آغاز شده است. گویا عوامل رسانه‌ای پرسپولیس پس از تأخیر در انجام سفرشان به هند با انتشار یک پست انتقادآمیز در پیج رسمی اینستاگرام باشگاه پرسپولیس با به کار بردن کلماتی تند از این اتفاق به‌شدت انتقاد کردند و با کنایه‌های تاریخی هندی‌ها را مورد سرزنش قرار دادند همین عامل سبب می‌شود تنش میان میزبان و مسئولان باشگاه پرسپولیس تندتر ‌شود تا اینکه مدیران وزارت ورزش دست به دامن مسئولان وزارت امور خارجه می‌شوند تا با پادرمیانی مشکل را برطرف کنند. پس از پیگیری‌ها مسئولان هندی به طرف ایرانی پیغام می‌دهند اگر رفتار غیر ورزشی از رسانه‌های رسمی باشگاه پرسپولیس صورت نمی‌گرفت آن‌ها سخت‌گیری‌های فعلی را اعمال نمی‌کردند اما رفتار تند رسانه‌های رسمی پرسپولیس سبب خشم زیاد هندی‌ها شده است.

پس از این اتفاق رسانه‌های نزدیک به وزارت ورزش و جوانان از رفتار رسانه‌ای پرسپولیس به‌شدت انتقاد می‌کنند و آن‌ها را بابت انتشار پست اینستاگرامی علیه هندی‌ها توبیخ می‌کنند. در کنار این مسئله مشاوران وزارت ورزش و جوانان به مدیران پرسپولیس توصیه می‌کنند از رفتارهای حاشیه‌ساز اجتناب کنند تا روابط به بهبودی ختم شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.