مربی تیم پدیده گفت: بازی با ذوب آهن می‌تواند سکوی پرتاب خوبی به رده‌های بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر باشد.

 بازی با ذوب‌آهن می‌تواند سکوی پرتاب پدیده باشد/ بازیکن کرونایی نداریم

به گزارش قدس آنلاین، محمد نوازی بعدازظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار کرد: در دو بازی گذشته ما با ذوب‌آهن یک بازی را در خانه حریف نتیجه گرفتیم ولی بازی دوم در جام حذفی را واگذار کردیم، حق ما باخت نبود و می‌توانستیم به سه امتیاز برسیم ولی به‌هرحال نشد.

مربی تیم پدیده بابیان اینکه جام حذفی شرایط خاص خود را دارد، عنوان کرد: چیزی که برای ما مهم است، ادامه لیگ بود و این بازی برگشت با ذوب‌آهن، ما شرایط خاص خود راداریم و شرایط بچه‌ها خوب است، در سال جدید حتی مقابل پرسپولیس و صنعت نفت آبادان که در آبادان بازی کردیم خوب ظاهر شدیم.

وی افزود: این بازی می‌تواند سکوی پرتاب خوبی به بالای جدول لیگ برتر باشد این امر وقتی محقق می‌شود که بچه‌ها هدفی که دارند را دنبال کنند و روی این قضیه پافشاری کنند نتیجه بهتری می‌گیریم.

نوازی بابیان اینکه شرایط تیم ازلحاظ بدنی خوب است و تمرینات لازم برای بازی مقابل ذوب‌آهن انجام‌شده، تکمیل کرد: گلر فیکس تیم، میلاد فراهانی محروم است که جوانان را جایگزین می‌کنیم و از این موضوع مشکلی نداریم.

مربی تیم پدیده تشریح کرد: مهم‌ترین مساله این است که سه امتیاز را در زمین خودمان بگیریم، بچه‌ها تمرینات خوبی داشتند و نقاط قوت و ضعف ذوب‌آهن را هم درآوردیم، ازجمله نقطه قوت خود را تقویت کردیم و ازآنجایی‌که به خاطر مسابقات دوومیدانی بازی ما به تأخیر افتاد شرایط خیلی بهتری داریم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با عمل کرد خوب، سه امتیاز را بگیریم و به بازی استقلال با تأخیری که خورده است فکر کنیم و به نتیجه آن بازی دست پیدا کنیم.

نوازی در خصوص ابتلای بازیکنان تیم به کرونا، تصریح کرد: هیچ مشکلی ازلحاظ کرونا نداریم دو مشکل کوچک پیش آمد که مرتفع شد و بازیکنان سالم برای بازی فردا آماده هستند.

انتهای پیام/

منبع:فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.