رئیس اتحادیه شیرینی‌فروشان مشهد گفت: صنف ما شرکت تعاونی ندارد و آن مقدار روغن و شکری که به استان تحویل داده می شود هیچ همخوانی با میزان تقاضای همکاران ما ندارد. و می بینید که مشکل روغن فقط به صنف ما ختم نمی شود.

صنف شیرین فروشان تعاونی ندارد/مشکل روغن فقط به صنف ما ختم نمی شود

محمد فرزانی رئیس اتحادیه شیرینی‌فروشان مشهد در توضیح قیمت زولبیا بامیه در ماه مبارک رمضان بیان کرد:متاسفانه عوامل مختلفی در سال جاری باعث شده است که ما امسال با رشد نرخی حدود ۷۰ درصد در تهیه و فروش زولبیا بامیه که یکی از شیرینی های مورد استقبال مردم در ایام ماه مبارک رمضان است مواجه شویم.

وی ادامه داد: گرانی و کم یاب بودن روغن، نشاسته، شکر و ... صدها قلم مواد مصرفی دیگر که تا ۳۰۰ درصد افزایش داشته است همه و همه باعث شده است که با افزایش چشم گیری در این نوع شیرینی مواجه شویم به طوری که همکاران ما مجبور هستند امسال قیمت هر کیلو زولبیا بامیه را در واحدهای درجه یک ۴۰ هزار تومان و در واحدهای ممتاز ۴۵ هزار تومان اعلام ارائه نمایند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا نرخ شیرینی در بسیاری از فروشگاه ها با نرخ اعلام شدهاز سوی اتحادیه متفاوت است گفت: نرخ نامه هنوز به شیرینی فروشی ها اعلام نشده است و فعلا فقط نرخ زولبیا و بامیه اعلام شده است. البته ناگفته نماند که نرخ نامه موجود که هیچ تغییر قیمتی هم نداشته است بعد از ماه مبارک تجدید و اعلام خواهد شد و تا پایان خرداد ماه سال جاری هم اعتبار خواهد داشت اعلام خواهد شد

فرزانی در توضیح وضعیت کارگاه تولیدی در خصوص بحث تامین روغن بیان کرد: شاید چون صنف ما شرکت تعاونی ندارد و آن مقدار روغن و شکری که به استان تحویل داده می شود هیچ همخوانی با میزان تقاضای همکاران ما ندارد. و می بینید که مشکل روغن فقط به صنف ما ختم نمی شود.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.