۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲
کد خبر: 749846

نویسنده و کارگردان فیلم جانباز گفت: پیش تولید فیلم بلند جانباز با موضوع پرداختن به بخش اندکی از زندگی جانبازان اعصاب و روان در مشهد آغاز شد.

آغاز پیش تولید فیلم "جانباز" در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، علی شکوفه نویسنده و کارگردان فیلم جانباز ضمن تبریک سال روز ولادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: انجام یک کار فرهنگی همیشه بازخوردهای مناسبی در سطح جامعه رقم می‌زند، حال اگر انجام یک کار فرهنگی از وادی هنر و دریچه قاب جادویی تلویزیون و سینما باشد تاثیر دوچندانی در بطن جامعه می‌گذارد و په بسا که بتواند یک تحول بزرگ را رقم بزند.
او با بیان اینکه همیشه پرداختن به موضوع دفاع مقدس و مسائل مربوط به این حوزه جذاب و متنوع است، افزود: متاسفانه در جامعه و در خصوص قهرمانان دفاع مقدس به طور شایسته مورد توجه قرار نگرفته است، جانبازان انسان‌های بزرگی هستند که هر چقدر هم برای آنان قدمی برداریم، باز هم اندک است.

نویسنده و کارگردان فیلم جانباز ادامه داد: شاید برداشت برخی از مردم وقتی اسم جانباز را می‌شنوند این است که فردی دارای نقص عضو را تجسم می‌کنند، اما دسته‌ای از جانبازان هستند که هم جسم خویش را در راه دفاع از کشور فدا کردند و هم از روح خود برای این مرز و بوم دریغ نکردند.
شکوفه بیان کرد: فیلم جانباز برای ادای احترام به جانبازان اعصاب و روان ساخته خواهد شد تا هم ادای دینی به این قشر خاص از جانبازان کرده باشیم و هم بخشی اندک از مشکلات خانوادگی و جامعه‌ای را به معرض دید عموم بگذاریم تا شاید بتوان نگاه‌ها را به این عزیزان بیشتر معطوف کرد.
او تصریح کرد: در این فیلم که موفق به دریافت پروانه ساخت شده بزرگان عرصه سینما و تلویزیون استان و کشور همکاری می‌کنند که هاشم عطار به عنوان مدیر فیلمبرداری، احمد ریحانه بازیگر نقش اول، محمدرضا خدنگی دستیار کارگردان و برنامه ریز و محسن محمودی طراح صحنه و لباس بخشی از عوامل این فیلم هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.